$
פרסום ושיווק

סקאל תמכור באימפוריום מותגים של יבואניות מתחרות

יבואנית מותגי טימברלנד וראלף לורן תתחיל למכור מותגים מתחרים כלקוסט וניו באלאנס ברשת החנויות שלה בכוונה להגדיל את המכירות

אורנה יפת 08:0619.12.16

קבוצת סקאל, המפעילה את רשת החנויות מרובות המותגים אימפוריום, מתחילה לשווק לראשונה ברשת מותגי אופנה בינלאומיים שאינם מיובאים על ידיה. עד כה שיווקה רשת אימפוריום מותגים שיובאו לארץ באופן בלעדי על ידי קבוצת סקאל, בהם נאוטיקה, טימברלנד, ראלף לורן, וינס קמוטו וקנת קול, ולאחרונה החלה למכור באופן מינורי את המותג גאנט שאינו מיובא על ידה.

 

"בהתחלה הבאנו מותג אחד, ראינו שגאנט עובד טוב והחלטנו לבצע מהלך רוחבי", אומר קובי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל. כעת הוחלט בקבוצה להרחיב את הפעילות והרשת תמכור גם את המותגים לקוסט, ניו באלאנס, ולאו ופוסיל, בנוסף לגאנט.

טימברלנד טימברלנד צילום: אריאל בשור

 

"ברור שאם מכניסים את גאנט על אותו שטח, זה יבוא על חשבון מותגים אחרים שלנו", מודה סקאל, "אבל כשאתה רשת אופנה ויש מותגים נוספים שהם חזקים ויציבים, ויש להם ביקוש בשוק, אז נכון להכניס אותם לחנויות גם אם הם לא יבוא שלך. נאוטיקה וראלף לורן הם מותגים חזקים, אבל אנחנו מסתכלים בראייה קמעונאית וצריכים לענות על ביקוש ולהביא מותגים טרנדיים. בחנות שמוכרת שלל רב של מותגים אתה יכול להכניס מותגים ולהוציא אותם מהמכירות לפי הצורך".

 

לפני כשלוש שנים הוציאה קבוצת סקאל את המותג טומי הילפיגר כמעט מכל חנויות אימפוריום, לאחר שהזיכיון עליו עבר מחברת סי אנד שלף שבבעלות חיים סקאל לקבוצת אלשרד שבבעלות משפחת אירני, וכיום הוא נמכר בחנות אחת בלבד של רשת אימפוריום בחיפה. לדברי סקאל, "אנחנו בוחנים כעת גם מותגים נוספים שהרשת מעוניינת להכניס לחנויות במהלך שנת 2017".

 

על פי ההערכות, אימפוריום מגלגלת כ־70 מיליון שקל בשנה. ברשת צופים שהמהלך של כניסת מותגים חיצוניים יגדיל את המכירות בכ־10%. רשת אימפוריום מונה 22 חנויות. בימים הקרובים תפתח הרשת סניף חדש בישפרו פלאנט באר שבע על שטח של 250 מ"ר, ובחודש מרץ ייפתח סניף נוסף של כ־140 מ"ר בישפרו מודיעין.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x