$
פרסום ושיווק

משנה כיוון: סלקום הוסיפה ערוצי לייף סטייל לחבילת התוכן בטלוויזיה

סלקום השיקה את חבילת הטלוויזיה עם מספר ערוצים מועט, לאחר שגילתה כי 91% מלקוחות הכבלים והלוויין מרגישים שהם משלמים על ערוצים שבהם הם לא צופים. כעת היא משנה את המודל הרזה ומזכירה את המתחרות

אסנת ניר 14:2518.09.16

סלקום הודיעה היום (א') כי תצרף את ערוצי הלייף סטייל של סקריפס האמריקאית, Food Network (ערוץ האוכל), Fine Living (החיים הטובים) ו-Travel channel (ערוץ הטיולים) לחבילת התוכן של סלקום TV ללא תוספת תשלום.

 

כפי שפורסם ב"כלכליסט", בכוונתה של סלקום להרחיב את חבילת ערוצי התוכן יש שינוי מהמודל בו הושק סלקום TV בדצמבר 2014. סלקום הציעה אז מספר ערוצים מועט, לצד ספריית VOD, בהתבסס על מחקרים שביצעה לפיהם 91% מלקוחות הכבלים והלוויין מרגישים שהם משלמים על ערוצים שבהם הם לא צופים. סלקום אף הדגישה ביום השקת חבילת הטלוויזיה כי הערוצים שאיש לא צופה בהם לא יהיו חלק מסלקום TV. אך כעת נראה שסלקום משנה אסטרטגיה ומתחילה לצרף עוד ערוצים, מתוך הבנה שקיימת דרישה בשוק למגוון ערוצים רחב.

 

 

מנכ"ל סלקום ניר שטרן בהשקת סלקום TV. משנה כיוון למרות הממצאים מנכ"ל סלקום ניר שטרן בהשקת סלקום TV. משנה כיוון למרות הממצאים צילום: נמרוד גליקמן

 

סלקום TV הושקה עם שישה ערוצי עידן פלוס, לצד חבילת VOD, ולאר מכן נוספו ערוץ 20, ערוץ 24, ערוץ 9 וערוצי ילדים כמו בייבי וג'ים ג'אם. בספטמבר 2015 נוספו ערוץ CNN, חודש אחרי ערוצי VIVA ו־VIVA+, ובדצמבר אותה שנה גם FOX news ו־FOX Business. בפברואר 2016 הוסיפו בסלקום לחבילה את ערוץ הספורט one ובמאי את חמשת ערוצי ספורט 5.

 

מחיר הטלוויזיה נותר על 99 שקל, ומחיר הטריפל הכולל גם קו טלפון ואינטרנט ב־149 שקל. אם היא לא תעלה את המחיר, היא תהיה היחידה שתציע תוכן עשיר במחיר נמוך, אך אם בעקבות הרחבת החבילה המחיר יחל לעלות בהדרגה - היא לא תהיה שונה מהמתחרות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x