$
פרסום ושיווק

אחרי מחסני חשמל ו-yellow: א.ל.מ מפתחת אתר שיאפשר לאסוף מוצרים מהחנויות

ל"כלכליסט" נודע כי בשבועות הקרובים צפויה רשת הקמעונאות למוצרי חשמל להעלות לאוויר אתר מכירות שיפעל לצד חנויותיה

אורנה יפת 08:3029.06.16

אחרי מחסני חשמל ורשת yellow, גם א.ל.מ נכנסת לתחום הסחר המקוון. ל"כלכליסט" נודע כי בשבועות הקרובים צפויה רשת הקמעונאות למוצרי חשמל להעלות לאוויר אתר מכירות שיפעל לצד חנויותיה. עוד נודע כי בא.ל.מ עובדים על בניית אתר הסחר בשנה האחרונה. א.ל.מ מפעילה כיום 37 חנויות המשווקות מוצרי חשמל. הרשת מצויה בשליטה של יבואנית החשמל מיניליין, המחזיקה ב־75% מהמניות, וביתר מחזיק צביקה אהרונוביץ', המשמש גם כמנכ"לה.

 

על פי הערכות, א.ל.מ השקיעה מאות אלפי שקלים במהלך וצפויה להשקיע כמה מיליוני שקלים בפרסומו. האתר יתחרה במחסני חשמל, אך גם באתרים לאסט פרייס, וואלה שופס ו־P1000, השייך לקבוצת מיניליין. בא.ל.מ יאפשרו ללקוחות להזמין ברשת ולאסוף את המוצרים מהחנויות. לפני כחצי שנה נכנסה מחסני חשמל לתחום המקוון בהשקעה של 3 מיליון שקל, שכללה גם פרסום אגרסיבי, ואלקטרה דיווחה כי היא עתידה להקים אתר סחר. הכניסה של רשתות החשמל לתחום הסחר האלקטרוני אינה פשוטה או מובנית מאליה. רשתות החשמל מוחזקות בבעלות יבואניות חשמל, ולאלה אין אינטרס להוריד את מחירי המוצרים אונליין. יבואן חשמל גדול אמר כי "כל עוד השיח אונליין הוא על מחיר, יש לעולם החשמל בעיה".

 

סניף א.ל.מ ברמת פולג. האתר ישלים את פעילות החנויות סניף א.ל.מ ברמת פולג. האתר ישלים את פעילות החנויות צילום: צביקה טישלר

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x