$
פרסום ושיווק

נספרסו משתפת פעולה עם EatWith

המהלך הוא חלק מקמפיין השקה לתערובת קפה חדשה שמשיקה החברה

אורנה יפת 11:4908.06.16
נספרסו משיקה תערובת קפה ייעודית לשעות הבוקר — Envivo Lungo. במקביל לפרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובדיגיטל שילווה את המהלך והחל אתמול, בחרה החברה להשיק את התערובת החדשה במהלך שיווקי מעט שונה — שיתוף פעולה עם המיזם הקולינרי EatWith, המזוהה עם ארוחות ערב, ולראשונה יציע גם ארוחות בוקר.

 

מדובר בפעם הראשונה ש־EatWith משתף פעולה עם חברה מסחרית. לדברי נועם קלינגר, מנכ"לית המיזם, "זו הפעם ראשונה שאנחנו עושים סדרה רחבה של ארוחות בוקר ובנינו תפריטים ייחודיים למהלך". בעוד מחיר ארוחות באתר המיזם הקולינרי נע בין 60 ל־350 שקל לאדם, ארוחת הבוקר של נספרסו תעלה 160 שקל ולחברי מועדון נספרסו 60 שקל לאדם. המארחים ברובם הם שפים שהתמחו במסעדות בארץ ובחו"ל.

 

משה מרי מנכ"ל נספרסו ישראל משה מרי מנכ"ל נספרסו ישראל צילום: עמית שעל

 

תערובת הקפה החדשה היא בדרגת חוזק 9 מתוך 12 הקיימות בנספרסו, והיא עשויה פולי ערביקה ורובוסטה מהודו ומקסיקו. בחברה מסבירים כי התערובת הותאמה במיוחד לתחילתו של היום בשל היותה עוצמתית במיוחד.

 

לדברי משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל, "בישראל רק ל־20% מבתי האב יש מכונות קפה ביתיות, ולכן אני סבור שנספרסו תמשיך ותעמיק את חדירתה לשוק הביתי לצד ההתפתחות בשוק המוסדי". נספרסו מובילה את שוק קפסולות הקפה הביתי, עם כ־70% נתח שוק ומפעילה 6 בוטיקים לממכר מכונות וקפסולות קפה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x