$
פרסום ושיווק

דומינו'ס פיצה מהמרת על פיצות בפיתוח השף אסף גרניט

רשת הפיצריות משיקה תת מותג של פיצות שף, שפיתח עבורה גרניט עם השף אורי נבון. במקביל לדומינו'ס יימכרו הפיצות גם במסעדת מחניודה של גרניט

אורנה יפת 21:3224.05.16

דומינו'ס פיצה משיקה תת מותג חדש תחת השם "דומינו'ס פיצה שף". מדובר בפיצות ייחודיות שפיתח עבור הרשת השף אסף גרניט, ממסעדת מחניודה ואשר ישווקו תחת הקונספט Assaf Granit by Domino's Pizza. פיתוח המוצרים לווה גם על ידי השף אורי נבון והפיצות יימכרו גם במחניודה במקביל למכירתן ברשת דומינו'ס. פיתוח המוצרים ארך שנה וחצי, וההשקעה הכספית בפיתוח, כולל הוצאות השיווק ופרסום, עומדת על 6 מיליון שקל.

 

בניגוד לפיצות העגולות הרגילות, ליין הפיצות שף יהיה מלבני והן ייאפו בשיטה שתייצר בצק קריספי, שלא נמכר כיום ברשתות הפיצות. פיצות השף יימכרו ב-55 שקל בהזמנת פיצה משפחתית של דומינו'ס. הן כוללות שלושה טעמים: ארטישוק עם בצל עגבניות ושום, פיצת בצל בטעמים שונים ופיצה בשרית הכוללת פרוסות חזה בקר ופרמז'ן.  
פיצות השף של דומינוס פיצות השף של דומינוס צילום: דן פרץ

 

ברשת עבדו בשנה וחצי האחרונות על פיתוח המותג ואף ערכו עם השף גרניט סיורים באיטליה ללמידת הקונספט.

 

 

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "כמו בשווקים אחרים, חווינו בשנתיים האחרונות את השינוי שעובר החיך של הלקוח הישראלי. אנו מאמינים כי נוצרה הזדמנות ליצירת שוק גדול ומשמעותי עבור סגמנט פיצות הבוטיק. כמובילי שוק אנחנו צריכים לחדש על הזמן. זאת הסיבה שחברנו לשפים של מחניודה. בפיצות הבוטיק יש לנו שני יתרונות בולטים על פני המתחרים – פיצה שתגיע עד לבית הלקוח ובמחיר סביר לכל נפש".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x