$
פרסום ושיווק

Wix הישראלית חושפת את הפרסומת שלה בסופרבול; המחיר - 5 מיליון דולר עבור 30 שניות

הפרסומת תשודר במהלך הרבע השלישי של משחק הגמר. לדברי סמנכ"ל השיווק, עומר שי, תג המחיר הגבוה שווה את זה: "הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני"

שירות כלכליסט 15:0103.02.16

חברת Wix הישראלית, חשפה היום את פרסומת הסופרבול שלה לשנת 2016. הפרסומת, בת 30 שניות, תשודר ב-7 בפברואר, במהלך הרבע השלישי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL).

 

את המשחק תשדר השנה רשת CBS שקבעה תעריף של 5 מיליון דולר לפרסומת בת 30 שניות, עלייה של 11% מ-4.5 מיליון דולר שגבתה בשנה שעברה NBC. ההערכה היא כי כלל ההכנסות של CBS מפרסומות יעמדו על 350 מיליון דולר. על פי קנטאר מדיה מחיר פרסומות של 30 שניות עלה בעשור האחרון ב-75%. בין המותגים שיפרסמו השנה לראשונה בסופרבול נמנים LG, פוקימון, קולגייט, ביואיק ופייפאל.

 

לדברי סמנכ"ל השיווק של Wix, עומר שי,  תג המחיר הגבוה שווה את זה. מספר הכניסות לאתר של החברה והרישום לתוכנית המנויים עלו לאחר הפרסומת של השנה שעברה, שבה כיכבו שחקני פוטבול בעבר. "יש לנו יותר כסף ממה שהשקענו בסופרבול", אמר שי לוול סטריט ג'ורנל. "הפעם התמקדנו בעצמנו ובסיפור שאנחנו רוצים לספר, ופחות על המתחרים שלנו". לשם כך, החברה פנתה לאולפני האנימציה דירמוורקס שיעזרו לה ליצור את הפרסומת הנוכחית, וויתרה על סוכנות פרסום.

 

בפרסומת מככבות הדמויות מ"קונג פו פנדה 3", כאשר הן מתמודדות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה- #StartStunning.

 


 

כחלק מהקמפיין, שחררה החברה ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן.

 

"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר שי, "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים".

 

Wix.com הינה פלטפורמה לפיתוח נוכחות מקצועית באינטרנט, עם למעלה מ-78 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. Wix מתבססת על התפיסה כי רשת האינטרנט צריכה להיות נגישה לכל, לא רק כצרכני תוכן פאסיביים אלא גם כיצרני ותורמי תוכן. באמצעות שירותים חינמיים, כמו גם שירותים נוספים למנויי פרימיום, מאפשרת Wix למיליוני עסקים, ארגונים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים ליצור ולנהל נוכחות מקצועית ודינמית ברשת. מטה החברה ממוקם בתל-אביב ולחברה סניפים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק, מיאמי, וילנה, דנייפרופטרובסק ובאר שבע.

עומר שי עומר שי צילום: אוראל כהן

 

הסופרבול, הזוכה לשיעורי צפייה גבוהים במיוחד – 114 מיליו צופים בשנה שעברה – הוא גם זמן טוב לחברות קטנות ופחות מוכרות לפרסם. בשנה שעברה לדוגמה, הוציאה החברה avocados from Mexico 10% מהתקציב שלה על פרסומת בסופרבול. לדברי נשיא החברה, המותג צמח בשנה האחרונה ב-33%. עם זאת, המפרסמת הגדולה ביותר בעשר השנים האחרונות היא יצרנית הבירה אנהאוזר בוש, שהוציאה 287.3 מיליון דולר על הפרסומות שלה. פפסי מדורגת שנייה עם 172 מיליון דולר. קוקה קולה, קרייזלר וג'נרל מוטורס סוגרות את החמישייה הראשונה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x