$
פרסום ושיווק

רמי לוי במו"מ עם מחלבות גד להפצת מותג הגבינות שלו

השקת הגבינות תחת המותג הפרטי של לוי צפויה להתקיים בתוך כחודש; במסגרת המכרז של משרד הכלכלה הוא זכה במכסה של 300 טונות גבינה צהובה ועוד 45 טונות גבינות קשות

נורית קדוש 08:5422.11.15

רמי לוי מנהל מגעים לחתימת הסכם להפצת גבינה צהובה בעקבות זכייתו במכרז היבוא הפטור ממכס של משרד הכלכלה. ל"כלכליסט" נודע שלוי מנהל משא ומתן מתקדם עם מנכ"ל מחלבות גד עזרא כהן כדי שיאחסן את הגבינות עם הגעתן לארץ ויפיץ אותן ל־34 סניפי הרשת.

 

 

 

גד הפיצה בשנה האחרונה את מותג הגבינות של שופרסל לאחר השקתו במאי, אך יכולת ההפצה של החברה לא תאמה את היקף פעילות רשת המזון המונה כ־280 סניפים, ועל כן שופרסל נטלה את ההפצה לידיה. השקת הגבינות תחת המותג הפרטי של רמי לוי צפויה להתקיים בתוך כחודש.

 

במסגרת המכרז של משרד הכלכלה זכה לוי במכסה של 300 טונות גבינה צהובה ועוד 45 טונות גבינות קשות לבחירתו כפרמזן וגבינות מיוחדות נוספות.

 

 

כפי שפורסם ב"כלכליסט", לוי הציע את המחיר הנמוך ביותר לצרכן במכרז והוא צפוי למכור את הגבינות במחירים של 3.40–3.20 שקל ל־100 גרם. בנוסף ללוי זכו במכרז ליבוא גבינות בפטור ממכס גם נטו, שופרסל, תמיר, וילי פוד, סיימן, ישרקו ודילר.

 

בעקבות הורדת המחירים שצפוי להוביל ההליך לחלוקת מכסות יבוא ללא מכס, נערך משרד הכלכלה לפרסם בקרוב הליך דומה ליבוא חמאה במכסות פטורות ממכס.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x