$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

לאחר ארבע שנים: המשביר מחזירה את וומן סיקרט

מותג ההלבשה התחתונה הספרדי שיצא מהארץ בשל מכירות נמוכות ישוב ב־2016

אורנה יפת 08:0609.09.15

המשביר לצרכן תחזיר לישראל את מותג ההלבשה התחתונה הספרדי וומן סיקרט, ארבע שנים לאחר שיצא ממנה עקב מכירות נמוכות.

 

 

 

מותג ההלבשה התחתונה מקבוצת קורטיפייל (Cortefiel) הספרדית, שממנה מייבאת המשביר גם את אופנת הנשים ספרינגפילד, יוחזר לישראל בתחילת 2016. בשלב הראשון תפתח המשביר שלוש חנויות עצמאיות למותג ותכניס אותו לעשרה סניפים כחנות בתוך חנות. המשביר תשקיע 4 מיליון שקל בחנויות העצמאיות שייפתחו על שטח של 70 מ"ר, ובתוך סניפי המשביר על שטח של 40 מ"ר. בעבר הפעילה המשביר חנות של המותג, אבל היא והקורנרים נסגרו לאחר שלוש שנים.

 

סמנכ"ל סחר אופנה במשביר לצרכן איתן ליליאן מסביר: "לא הצלחנו להגיע למסה קריטית של מכירות. המותג עשה שינוי דרמטי בקולקציות והחלטנו לנסות כניסה מחודשת לישראל בליווי והדרכה צמודה שלהם. אנחנו מאמינים שהפעם זה יצליח".

 

חנות של קורטיפייל. 4 מיליון שקל תשקיע המשביר בחנויות וומן סיקרט, עצמאיות ובסניפים חנות של קורטיפייל. 4 מיליון שקל תשקיע המשביר בחנויות וומן סיקרט, עצמאיות ובסניפים

 

שוק ההלבשה התחתונה מגלגל כ־1.2–1.5 מיליארד שקל בשנה, ולמחלקות ההלבשה התחתונה של המשביר חסר מותג מהותי להתחרות ברשתות כגון אפרודיטה ובמותג האמריקאי ארי שמייבאת קבוצת פוקס.

 

בו בזמן החברה מרחיבה גם את פריסת המותג ספרינגפילד ומתכננת לפתוח עוד חמש חנויות ב־2016, בין השאר בקניון האופנה שמקימה גינדי בשוק הסיטונאי בתל אביב בהשקעה כוללת של 10 מיליון שקל. הרשת גם תחל לייבא ולשווק את מותג ההלבשה של קורטיפייל ותשווק אותו בסניפיה בהשקעה של 2 מיליון שקל.

המשביר סיימה את הרבעון השני של השנה עם מעבר להפסד של 37 מיליון שקל. לפני כחודש הודיע רמי שביט על מיזוג תפעולי בין ניו־פארם לבתי הכלבו של המשביר, מהלך שיחסוך לחברה כ־15–30 מיליון שקל בשנה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x