$
פרסום ושיווק

אלכסה דול תוביל קמפיין חדש לפמינה

עבור הקמפיין תקבל הדוגמנית כ-50 אלף שקל. דול התפרסמה כאחת המשתתפות הבולטות בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון"

שירות כלכליסט 14:03 29.04.15

 

אלכסה דול (21), שהשתתפה במירוץ למיליון נבחרה להוביל קמפיין של חברת כצט (CTS), במסגרתו יושק תחליב רחצה נשי אישי חדש מסדרת "פמינה". עבור הקמפיין תקבל אלכסה כ-50 אלף שקל לעונה.

 

דול השתתפה בתוכנית הריאליטי הפופולרית "המרוץ למיליון", והצטלמה לקמפיינים שונים בהם "פוקס", "רנואר", "הודיס" ו"אינטימה".

 

אורית גזית, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "כצט": "אלכסה משקפת את ערכי המותג "פמינה", היא בעלת בטחון עצמי, נשית, מקסימה ובעלת יופי טהור ומרענן. על כן בחרנו בה להוביל את הקמפיין החדש".

 

אלכסה דול
אלכסה דול

x