$
פרסום ושיווק

לפי הערכת אי.בי.אי: עדיקה תספק כ־8% מהכנסות גולף ב־2018

לדברי האנליסטית דורין פלס מבית ההשקעות פוטנציאל המכירות של אתר האופנה יגיע ל־100 עד 120 מיליון שקל בתוך ארבע שנים: "רכישת עדיקה היא המעניינת והמוצלחת ביותר"

אורנה יפת 09:2129.04.15

פעילות עדיקה תהווה לפחות כ־8% ממחזור ההכנסות של גולף בשנת 2018, ופוטנציאל המכירות של אתר האופנה יגיע ל־100 עד 120 מיליון שקל בתוך ארבע שנים, כך סבורה האנליסטית דורין פלס מבית ההשקעות אי.בי.אי שביצעה סקירה על הקבוצה. לדברי פלס, "גולף עוברת מתיחת פנים מואצת בשנה האחרונה. מדובר על שינוי נדרש, אך החשש העיקרי הוא שמרוב מתיחות פנים כבר לא נזהה את המטופלת".

 

פלס טוענת כי גולף עושה המון שינויים בבת אחת והתוצאות שלה יהיו פחות טובות לפני שתראה שיפור. "לא היינו רוצים לראות עכשיו עוד רכישה גדולה, אלא בעיקר טיפוח של הרשתות שנקנו". השינויים שביצעה גולף קשורים בראש ובראשונה בשלוש הרכישות המשמעותיות שביצעה בתוך שנה: החברה־האחות כיתן, חלק מפעילות קבוצת ארקדיה הספרדית (מותגי טופ שופ) ואתר האופנה עדיקה, שאמור לשמש פלטפורמה לכל מותגי גולף באינטרנט. "רכישת עדיקה היא המעניינת והמוצלחת ביותר", אומרת פלס.

 

"לגולף הכנסות של כ־700 מיליון שקל אך בלי צמיחה. עדיקה פותחת לה דלת לקהל לקוחות חדש וקפיצה של כמה שלבים במסחר מקוון". רכישה נוספת שאמורה לתרום לתדמית ולהכנסות החברה היא רכישת 67% מפעילות מותגי ארקדיה בישראל. באי.בי.אי מעריכים כי מותגים אלה יתרמו לגולף 40 מיליון שקל ב־2015 ויגיעו עד ל־70 מיליון שקל בטווח הארוך עם רווחיות גולמית של 55%.

 

מנכ"ל גולף אלי מיזרוח. שלוש רכישות משמעותיות בתוך שנה מנכ"ל גולף אלי מיזרוח. שלוש רכישות משמעותיות בתוך שנה צילום: אסנת רום

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x