$
פרסום ושיווק

מנכ"ל סלקום הצהיר: החברה תפנה "גדודים של אנשי מכירות" לשיווק חבילות טריפל

ניר שטרן אמר את הדברים בכנס אנליסטים שנערך בעקבות פרסום דו"חות 2014: "ב־2014 גייסנו 1.2 מיליון מנויי סלולר - שיא של כל הזמנים. את כל העוצמה הזאת אנחנו מתכוונים להפנות למכירה של חבילות משולבות"

אופיר דור 09:2730.03.15

“יש לנו גדודים של אנשי מכירות פרונטליים וטלפוניים שרק מחכים ליום פקודה להתחיל למכור חבילות טריפל", אמר מנכ"ל סלקום ניר שטרן בכנס אנליסטים שנערך בעקבות פרסום דו"חות 2014, שהעידו על שחיקה בהכנסות וברווחיות.

 

"ב־2014 גייסנו 1.2 מיליון מנויי סלולר, שיא של כל הזמנים, לצד אובדן של 1.3 מיליון מנויי סלולר", אמר שטרן. "את כל העוצמה הזאת אנחנו מתכוונים להפנות למכירה של חבילות משולבות של אינטרנט, טלפון קווי וטלוויזיה".

 

סלקום תגיע עד סוף חודש מרץ ליותר מ־20 אלף מנויים לשירות הטלוויזיה שלה, שהושק בסוף 2014 וכולל ערוצי עידן פלוס חינמיים וספריית VOD במחיר של 99 שקל לחודש. עם זאת, ברור כי כדי להמשיך לצמוח בקצב מהיר החברה צריכה להציע חשבונית אחת לכל שירותי התקשורת הביתית.

כיום רק HOT מציעה חבילת טריפל, וכל עוד סלקום לא תציע גם היא טריפל משלה, היא תתקשה למשוך מנויי טלוויזיה מ־HOT.

 

סלקום צפויה להשיק את חבילת הטריפל שלה בשבועות הקרובים, ובינתיים היא מסתפקת במכירת שירותי טלוויזיה וטלפון קווי וממתינה לפתרון בעיות ממשק מול בזק כדי להתחיל ולמכור תשתית אינטרנט. בשוק התקשורת מעריכים שסלקום תציע חבילות טריפל במחיר של כ־200 שקל לעומת 299–359 שקל שמציעה המתחרה HOT.

 

סלקום TV. מתכוננים לטריפל סלקום TV. מתכוננים לטריפל

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x