$
פרסום ושיווק

אסם תשווק מכונות קפה של מותג נסקפה של נסטלה

על פי הערכות, בשלב הראשון תשיק אסם את מכונות הקפה עם קפסולות לקפה בלבד, ורק בשלב מאוחר יותר תרחיב את מגוון המשקאות המוצעים למכונה

נורית קדוש 09:2726.03.15
אסם מרחיבה את פעילותה בשוק הקפה בישראל. ל"כלכליסט" נודע כי חברת המזון תתחיל בתקופה הקרובה לשווק את מכונות הקפה דולצ'ה גוסטו ממותג נסקפה השייך לנסטלה, ואלה יימכרו ברשתות השיווק.

 

על פי הערכות, בשלב הראשון תשיק אסם את מכונות הקפה עם קפסולות לקפה בלבד, ורק בשלב מאוחר יותר תרחיב את מגוון המשקאות המוצעים למכונה.

 

מכונת קפה של דולצ'ה גוסטו מכונת קפה של דולצ'ה גוסטו

 

דולצ'ה גוסטו הושק על ידי נסטלה העולמית ב־2008, והפך בתוך זמן קצר למותג מכונות הקפה הביתיות המוביל באירופה, הכולל קפסולות למשקאות חמים שונים כגון קפה, תה, שוקו ומשקה וניל.

 

נסטלה פועלת בעולם בתחום הקפה בתחומים שונים באמצעות מותגים שונים. בקטגוריית מכונות הקפה הביתיות פועלת נסטלה באמצעות נספרסו, הממותג כמוצר פרימיום ומשווק בבוטיקים ייעודיים, ומותג נסקפה שלה נחשב לעממי יותר. מכונות הקפה שלו מוצבות על המדפים של רשתות השיווק. בעולם נעים מחירי המכונות בין 40 ל־180 דולר, אך בשלב זה לא ברור בכמה תתמחר אסם את המכונות בשוק הישראלי. מאסם לא נמסרה תגובה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x