$
פרסום ושיווק

נביעות השקיעה כ-15 מיליון שקל בבר מים מינרלים

הבר מושק תחת השם NOVIA ובמקום כד המים ניתן להכניס לבר מארז של שקית עם מים מינרליים בתוך קופסת קרטון, שמכילה 7.25 ליטר

אורנה יפת 09:1209.03.15

חברת נביעות משיקה בר מים מינרליים בטכנולוגיה חדשנית וללא הצורך בכדי המים הגדולים שמונחים מעל הברים הרגילים של החברה. פיתוח המוצר ארך שלוש שנים ולדברי יהודה פורטה, מנכ"ל נביעות, השקיעה החברה בפיתוחו מעל 15 מיליון שקל ופטנטים על המוצר נרשמו בארה"ב.

 

הבר מושק תחת השם NOVIA. החידוש במוצר הוא בכך שבמקום כד המים ניתן להכניס לבר מארז של שקית עם מים מינרליים בתוך קופסת קרטון, שמכילה 7.25 ליטר, שלדברי פורטה, "מדובר בכמות כפולה מזו של כד מים רגיל ובמוצר שתופס הרבה פחות נפח". בנוסף, מדובר בבר מים ממוחשב שניתן לתכנת אותו למצבים של חסכון באנרגיה, ולכמות המים והטמפרטורה הרצויה. בנוסף, בחברה מסבירים כי למכשיר יש מנגנון שטיפה עצמית שמזרים מים חמים לצנררת המכשיר ומנקה אותה ללא מגע יד אדם.

 

בר המים החדש של נביעות בר המים החדש של נביעות

 

הבר החדש לא יבטל את קיומו של בר המים המנרליים הרגיל של נביעות שאותו תמשיך החברה לשווק, אך ניתן להניח כי אנשי המכירות של החברה ינסו לשכנע את המנויים הקיימים של החברה לעבור לשימוש בבר החדש. בנביעות השקיעו במהלך מתוך כספי החברה ויודעים כי השנה הראשונה לא תהיה שנת רווחים אלא שנה בה תצטרך החברה לחנך את השוק לצרוך מים מינרליים בצורתם החדשה. "השנה הראשונה תהיה שנה של חינוך הצרכנים למוצר, ואנחנו מצפים שנחזיר את ההשקעה בתוך ארבע עד חמש שנים", אמר פורטה.

 

הבשורה שהמתחרים של נביעות לא ישמחו לשמוע היא שהקמפיין להחדרת המוצר, אותו יוביל הפריזנטור של החברה, השחקן אורי גוטליב, ימשיך את הקו של הקמפיין הקודם של נביעות שנכנס חזיתית באיכות המים של מכשירי הברים המסוננים של חברת תמי 4 (שבבעלות שטראוס). חברות נוספות שמשווקות מכשירי מים מסוננים הן אלקטרה ומי עדן. "אנחנו יוצאים בקמפיין שממשיך את הקו שבו הצהרנו עד היום שבברים של מים מסוננים יש חיידקים", מצהיר פורטה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x