שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

טל נברו מציעה: פוסט ב־6,850 שקל

יועצת השיווק במדיה הדיגיטלית ואושיית הרשת הציעה פרסום בתשלום בעמוד הפייסבוק שלה ש"ישולב באופן טבעי בפעילותה השוטפת"

אופיר דור 13:1617.02.15

תופעת מכירת סטטוסים בפייסבוק לא נעצרת בעמוד סטטוסים מצייצים. לידי "כלכליסט" הגיעה הצעת מחיר של טל נברו, יועצת שיווק במדיה הדיגיטלית ואושיית רשת, ובה היא מציעה פרסום תמורת תשלום בעמוד הפייסבוק הפופולרי שלה.

 

בהצעת המחיר שהוכנה במאי האחרון, מפרטת נברו כי הפוסט שתפרסם עבור הלקוח יכלול עד כ־200 מילה, היא תכתוב אותו ותקבע את זמן חשיפתו והלקוח יאשר אותו: "התכנים אשר ייבחרו יהיו חייבים להיות מאושרים ויתחברו לעולם התוכן של נברו כדי שתוכל להוסיף להם תמונה תואמת ולשלב אותם באופן טבעי בפעילותה השוטפת. פוסטים לא כוללים לינק פעיל חיצוני", מבהירה נברו.

 

מהצעת המחיר עולה כי עבור פרסום פוסט בעמוד פייסבוק האישי שלה, שיכלול תמונה, טקסט ולינק המוביל לדף הפייסבוק של הלקוח, היא דרשה 3,750 שקל. חבילה רחבה יותר שכוללת גם פרסום של הפוסט בעמודיה בטוויטר, בגוגל פלוס, בבלוג האישי ובאינסטגרם וכן פגישת ייעוץ ראשונית מתומחרת ב־6,850 שקל. כל המחירים אינם כוללים מע"מ.

 

 פרופיל הפייסבוק של נברו. מרואיינת פופולרית פרופיל הפייסבוק של נברו. מרואיינת פופולרית

 

נברו היא מרואיינת פופולרית בכלי התקשורת, מרצה ומבעלי מכללת סומו ללימודי שיווק במדיה החברתית. בחודשים האחרונים התראיינה בין השאר לתוכנית יומן בערוץ הראשון, שבה התייחסה לשיח ברשת בנוגע לבחירות, לתוכנית הבוקר של הילה קורח ואברי גלעד בערוץ 2, שבה סיפרה על יום של מבצעים באתרי הקניות הסיניים, ולסדרת כתבות במהדורת חדשות 10 על מחיר הטכנולוגיה ואובדן הפרטיות.

 

בתחילת הצעת המחיר שלה פירטה נברו את החשיפה שתעניק ללקוח: "דף פייסבוק בעל כמעט 20 אלף עוקבים, פרופיל פייסבוק בעל יותר מ־15 אלף חברים ועוקבים, בלוג עם אלפי מבקרים חודשיים, פעילות אינסטגרם שיש לה כמעט 6,000 עוקבים, חשיפה בדפי פייסבוק נוספים בעלי עשרות אלפי לייקים בהתאם לקהל היעד של הלקוח", כתבה נברו שציינה כי ב־2013 נבחרה לאחת מ־50 אנשי הדיגיטל המשפיעים ביותר בארץ.

 

מתוך הצעת המחיר של נברו מתוך הצעת המחיר של נברו

 

בחודש שעבר הורידה פייסבוק את העמוד הפופולרי של סטטוסים מצייצים, לאחר שפורסם כי מפעילי העמוד, העיתונאים לשעבר אבי לן ובת זוגו עדי בנטוב־לן, מכרו חבילות פרסום בתשלום. עבור פרסום סטטוס בודד גבו בני הזוג 7,500 שקל. על פוסט שכולל סרטון וידיאו דרשו מפעילי העמוד 12 אלף שקל. לעמוד היו יותר מ־700 אלף לייקים. מפייסבוק נמסר אז כי "מכירת פוסטים מנוגדת לכללים של פייסבוק, ולכן העמוד הוסר ומפעילו קיבל אזהרה".

 

נברו מסרה בתגובה: "כאשת מדיה דיגיטלית ויחסי ציבור אני מציעה סל נרחב של שירותים. במידה והלקוח מאשר את התקציב – אני פונה למדיה הדיגיטלית כדי לרכוש מדיה".

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x