$
פרסום ושיווק

ללא מותגים: רשמים ראשונים מרשת הסופרמרקטים החדשה "אחד"

רשת הסופרמרקטים החדשה "אחד" פתחה היום לקהל את החנות הראשונה שלה, ברעננה. יצאנו להתרשם מסיבוב קניות בחנות ללא מותגים

עוזי בלומר 15:2421.01.15

רשת הסופרמרקטים החדשה "אחד" פתחה היום לקהל את החנות הראשונה שלה, ברחוב הסדנא ברעננה. רשת "אחד" היא בשליטת המיליארדר יצחק מירילשווילי ושותפיו ערן זכות ואירי שחר, ובפתיחת החנות ברעננה הושקעו 6 מיליון שקל.

 

המיוחד ברשת הוא שהיא לא מוכרת את מותגי הספקים הגדולים כגון קוקה-קולה יוניליוור שטראוס תנובה, ועוד. במקום הספקים הגדולים האלה מוכרת הרשת את מוצריהם של יצרנים ישראליים וזרים אחרים.

  


 

הבוקר עשינו סיבוב התרשמות בחנות החדשה ברעננה, ואכן המותגים הגדולים והמוכרים בלטו בהיעדרם. לדוגמה, על מדפי המשקאות הקלים מצאנו רק את משקאות "סופר דרינק", ועל מדפי השימורים והרטבים הייתה נוכחות גדולה מאד של מוצרי "מיטב".

 

במקררי מוצרי החלב לא היה זכר למוצרי תנובה, ומצאנו גבינת קוטג' מתוצרת מחלבת ערבה ב-4.90 שקל, ו"גבינת קרם" 5% של אותה מחלבה, ב-4.40 שקל. ניתן היה למצוא גם מוצרים של מחלבת גד ומחלבת השומרון. במקררי הסלטים נמכרה אריזה של 1 ק"ג "חומוס אסלי" ב-9.50 שקל. 12 ביצים נמכרות ב-11.40 שקל, ורביעיית קופסאות טונה ב-18.60 שקל. אריזה 1 ק"ג קורנפלקס, נמכרה ב-13 שקל.

 

חנות ראשונה לרשת הסופרמרקטים החדשה "אחד" חנות ראשונה לרשת הסופרמרקטים החדשה "אחד" צילום: אוראל כהן

 

בשעות הבוקר ניכרה בחנות תנועה ערה של קונים, אם כי לא הייתה צפיפות. קונים ששוחחנו איתם אמרו שבאו להתרשם מהמחירים ומהיצע המוצרים. חלקם ציינו, שהצרכן הישראלי משלם תוספת מחיר על מוצרי הספקים הגדולים, ושהמחיר הנמוך עשוי לשכנע אותם לרכוש מותגים חלופיים. אירי שחר, מנכ"ל "אחד" ציין שהפתיחה עברה ללא תקלות מיוחדות, וכי כבר זיהה בקהל הקונים כמה "מרגלים" מרשתות שיווק מתחרות שבאו לרחרח ולדווח על מגוון המוצרים והמחירים. בהתייחסו לתגובה הצפויה בשוק הקמעונאי אמר אירי שחר שהמחירים ב"אחד" הם לא מחירי מבצע, ובדעתו לשמור על פער מחירים משמעותי מול רשתות השיווק האחרות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x