$
פרסום ושיווק

גולף מנסה לשנות את התדמית המבוגרת: מחפשת מעצבים צעירים

גולף מחפשת מעצבים צעירים ואנונימיים לעיצוב קולקציות חדשות עבור הקבוצה. במקביל גייסה החברה את מעצבת האופנה דורית בר אור לעיצוב קולקציית קפסולה

נורית קדוש 10:1928.12.14
בניסיון להצעיר את תדמיתה המזוהה עם קהל מבוגר יחסית, מגייסת גולף מעצבים צעירים ואנונימיים לעיצוב קולקציות חדשות עבור הקבוצה. עד כה הגישו 300 מעצבים את מועמדותם לפרויקט, והשבוע תערוך גולף יום מיונים שבמהלכו ייבחרו לפחות חמישה מעצבים. בסיום יום המיונים יופנו המעצבים הנבחרים לוועדה, שבה ייקבע אופי שיתוף הפעולה עם כל מעצב.
חנות של גולף. גייסה את דורית בר אור לעיצוב קולקציה חנות של גולף. גייסה את דורית בר אור לעיצוב קולקציה צילום: יריב כץ

 

לדברי אלי מיזרוח, מנכ"ל גולף, המעצבים החדשים יפתחו עבור רשתות הקבוצה (גולף, גולף אנד קו, בלו בירד, פולגת ואינטימה) מוצרים חדשים או קולקציות רחבות. אפשרויות נוספות הן עיצוב חלונות ראווה, עיצוב קטלוג, עיצוב אקססוריז ופיתוח מוצרים לבית. "אין לנו מכסה מוגבלת של מעצבים", אומר מיזרוח. "לפחות חמישה מעצבים יקבלו במה ואני מצפה שיהיו גם יותר".

 

במקביל גייסה גולף את מעצבת האופנה דורית בר אור לעיצוב קולקציית קפסולה לגולף. הקולקציה תעלה על המדפים לקראת פסח.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x