$
פרסום ושיווק

ספק בכיר: "כל עוד חוק המזון לא נכנס לתוקף- נמשיך להציע הטבות לקמעונאים"

זאת על רקע החלטת שופרסל לבטל מבצע של סנו, במסגרתו הוצעו מכשירי אייפון 6 למנהלי סניפי שופרסל שימכרו יותר מוצרים של החברה. מבצעים מסוג זה אסורים לפי חוק המזון שייכנס לתוקפו בינואר

נורית קדוש 10:4527.10.14

ספקי מוצרי הצריכה נערכים להמשיך ולהציע הטבות אישיות לקמעונאים במסגרת מבצעים לקידום והגברת מכירותיהם, למרות שהאיסורים בחוק המזון יכנסו לתוקף בקרוב. "כל עוד חוק המזון לא נכנס לתוקף, נמשיך לנסות לקיים כל מבצע שיש בו לקדם את המכירות שלנו".

הדברים נאמרים על רקע החלטת שופרסל לבטל מבצע שנערכה סנו לקיים ברשת, במסגרתו הוצעו מכשירי אייפון 6 למנהלי סניפי שופרסל שימכרו יותר מוצרי סנו ומוצרי חברת רקיט בנקיזר. סגני מנהלי הסניפים היו אמורים לקבל מיני טאבלט, תווי קניה בשווי 1,500 שקל ועוד. המתנות היקרות למנהלי הסניפי היו אמורים להוות תחליף לנסיעה לחו"ל על חשבון הספק, אולם מתוך חשש שהדבר לא יתקבלו בשנה ברשות ההגבלים, בשופרסל ביטלו את הנסיעה.

 

סניף של שופרסל. ביטלו את ההטבות של סנו למנהלי הסניף סניף של שופרסל. ביטלו את ההטבות של סנו למנהלי הסניף צילום: כרמית פלר

 

למרות שחוק המזון האוסר מהלכים מסוג זה יכנס לתוקף רק בינואר, חזרה בה שופרסל מכוונתה ומסרה: "מבצעי היעדים האמורים לא יבוצעו. בהמשך לביטול נסיעות היעדים לחו"ל, רועננו הנהלים וגם הטבות אחרות לא יבוצעו".

 

גם עורך דין המתמחה ההגבלים עסקים טוען שכל עוד האיסור לתת מתנות לקמעונאים לא נכנס לתוקף, אין סיבה שהספקים לא יפעלו בדרך זאת. "זה יותר מלגיטימי שהספקים יציעו לקמעונאים מבצעים מתגמלים תמורת הגברת מכירות המוצרים שלהם, כל עוד החוק לא נכנס לתוקף וגם בזמן פציעות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x