$
פרסום ושיווק

מנגו: הכנסות החברה צמחו ב-25% בחציון הראשון של השנה

הכנסות רשת האופנה הספרדית הסתכמו ב-82 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014 - הישג בולט בהשוואה למתחרותיה בישראל; העלייה במכירות נבעה בעיקר מגידול הפידיונות בחנויות ותיקות ופתיחת חנות חדשה בקניון הדר בירושלים

אורנה יפת 17:3731.08.14

סניף של מנגו. הכנסות של 82 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה סניף של מנגו. הכנסות של 82 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה צילום: אריאל בשור

 

חברת האופנה מנגו, שהזכיון שלה בישראל נמצא בידי חברת אלביט הדמיה, מציגה גידול בהכנסות וברווח התפעולי במחצית הראשונה של השנה. הכנסות הרשת הספרדית הסתכמו במחצית השנה ב-82 מיליון שקל – גידול של 25% לעומת מחצית השנה הקודמת.

 

העלייה במכירות נבעה בעיקרה מגידול בפדיונות החנויות הוותיקות (החברה לא מפרסמת את גובה העלייה בחנויות אך מציינת בדו"ח שיש בהן עלייה,א"י), והן מפתיחת חנות חדשה בקניון הדר בירושלים. מאידך, נסגרו במחצית שלוש חנויות בקניון סביונים, חנות רחוב בטבריה והחנות בממילא.

 

 

 

בחודש ספטמבר תיפתח חנות מנגו במתחם איקאה צפון שתהיה החנות הגדולה ביותר עד כה שפתחה הרשת בארץ, על שטח של 600 מ"ר שתכלול מחלקות נשים וילדים ובכן בגדי ספורט.

 

עלויות החברה במחצית הראשונה של השנה עמדו על 77 מיליון שקל וצמחו ב-18%. הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-5 מיליון שקל לעומת רווח של מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד.

 

תוצאות רשת האופנה הספרדית בולטות על רקע העלייה המינורית יותר בהכנסות המתחרות קסטרו, פוקס וגולף, שהציגו כולן עלייה נמוכה יותר בהכנסות לצד ירידה ברווח התפעולי. כך רשמה קסטרו במחצית הראשונה גידול של 14%, פוקס גידול של 5% בהכנסות, והכנסותיה של גולף גדלו ב-4%.

 

לדברי ירון כרמון, מנכ"ל החברה: "זהו רבעון 11 ברציפות בו מציגה החברה עלייה בהכנסות שנובעת מהמשך גידול בחנויות זהות והמשך פיתוח חנויות והגדלת הרשת על פי הקונספט החדש של חנויות גדולות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x