$
פרסום ושיווק

רשת ג'אמפ שוב עוברת ידיים

הרשת, שנקלעה לקשיים ונמכרה לגלובל ריטייל הסינית בסוף 2013, נמכרת כעת לרשת עונות תמורת 4 מיליון שקל. עונות: "הבעלים הקודמים לא הצליחו להחזיק את הרשת, אנחנו נרחיב אותה"

אורנה יפת 08:0402.06.14

חצי שנה לאחר שנמכרה לחברה הסינית גלובל ריטייל בעקבות קשיים שאליהם נקלעה, רשת האופנה ג'אמפ שוב נמכרת. המותג ג'אמפ והמלאי של הרשת נרכשו על ידי חברת האופנה עונות תמורת כ־4 מיליון שקל.

סניף ג'אמפ בנתניה סניף ג'אמפ בנתניה צילום: יובל חן

 

לדברי שלומי טבת, מי שניהל את גלובל ריטייל עד לפני שלושה חודשים, "כאשר החברה חתמה על חוזה לרכישת הרשתות ג'אמפ ומתאים לי, היא התחייבה שלא למכור את שתי החברות בשנה הראשונה לפעילות, אלא אם כן בית המשפט יאשר זאת והמפרק יקבל פיצוי כספי. המכירה עברה כעת את אישור בית המשפט. התחייבנו להעסיק את כל העובדים במשך שנה".

 

גלובל ריטייל רכשה את מתאים לי וג'אמפ, שהיו בבעלותו של אבי מלכה ונקלעו לקשיים, תמורת 2.2 מיליון שקל. בעת הרכישה מנתה ג'אמפ 35 סניפים וכיום היא מונה 23 סניפים בלבד. סגירת הסניפים גררה פיטורים של כ־40 עובדים (בסך הכל כ־100 עובדים מועסקים כיום בג'אמפ).

 

בעל השליטה בג'אמפ יהיה בעלי עונות יואב שמע שיחזיק 51% מהרשת, ויתר האחזקות יתחלקו בין סמנכ"ל הכספים בעונות שחר טביב (24.5%) וסמנכ"ל הכספים בעונות גיא לוי (24.5%). לדברי טביב, "גלובל ריטייל לא הצליחה להרים את כל הרשתות שרכשה מהמפרק ונסגרו סניפים רבים. אנחנו לוקחים את ההתחייבות שלהם להעסיק את כל העובדים בסניפים שפועלים כיום וכוללים 100 עובדים".

 

עונות מתכננת לשמור על המותג ג'אמפ ולהמשיך להרחיב אותו. לדברי טביב, "בתוך ארבע שנים נגיע ל־50 סניפים. אנחנו רואים פוטנציאל רב במותג עצמו. הוא מותג חבוט, אבל כבר ב־2008 מכרה ג'אמפ בכ־150 מיליון שקל והיא מופיעה כיום בין שלושת המקומות הראשונות במודעות הצרכנית".

 

עונות עלולה לסבול מקניבליזציה בעקבות רכישת ג'אמפ, שכן לשתי הרשתות קהל דומה. שני המותגים פונים לנשים בוגרות במידות גדולות. טביב פוסל את החשש מפגיעה בעונות וטוען: "אלו שני מותגים שיפרו אחד את השני. ג'אמפ זו רשת שפונה למידות 38–48, אבל עיקר המכירות שלה הן במידות 38–42. בעונות המסה הגדולה של המכירות היא במידות 44 ומעלה".

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x