$
פרסום ושיווק

עינת תייצר את הלחמים למותג הכריכים סנאק טיים

עינת תעשיות מזון רכשה את המותג ממאפיית ברמן. ייצור הלחמים למותג החדש הוא כ־70% מכלל הפעילות של עינת בתחום הכריכים המוכנים, והוא יניב לחברה כ־4.5 מיליון שקל בשנה

אורנה יפת 08:4926.05.14

אחרי שרכשה את יצרנית הכריכים סנאק טיים מידי מאפיית ברמן בדצמבר, מתחילה עינת תעשיות מזון מקיבוץ עינת לייצר את הלחמים למותג הכריכים בעצמה. עד כה היא ייצרה לחמניות ולחמים רק למותג הכריכים קיבוץ עינת מתוצרתה. עסקת המיזוג, שנחשפה ב"כלכליסט", כללה את העברת הפעילות של סנאק טיים לאחר שנה וחצי בלבד שבהן היתה בבעלות מאפיית ברמן.

 

ברמן נכנסה לשותפות בסנאק טיים ב־2011 ורכשה 51% ממניות החברה מקיבוץ בארות יצחק. מאוחר יותר יצא הקיבוץ מהשותפות וברמן נשארה בעלת המניות היחידה. כעת מרכזת עינת את כל פעילות ייצור הכריכים בקיבוץ.

 

כריך של עינת תעשיות מזון, קיבוץ עינת כריך של עינת תעשיות מזון, קיבוץ עינת

 

ייצור הלחמים למותג החדש הוא כ־70% מכלל הפעילות של עינת בתחום הכריכים המוכנים, והוא יניב לחברה כ־4.5 מיליון שקל בשנה. עינת תעשיות מייצרת ביום 30 אלף יחידות של כריכים ולחמים עבור שני המותגים. מאז הרכישה היא נחשבת לשחקנית שמובילה את שוק הכריכים באמצעות המותגים קיבוץ עינת וסנאק טיים, לצד השחקן הנוסף בקטגוריה לורד סנדביץ'.

 

בימים אלה בוחנים בחברה את הכדאיות הכלכלית בייצור מוצרי שני מותגים. לדברי יהלי עתיר, מנכ"ל עינת תעשיות, "נבחן שיווק של מותג אחד בשוק הקמעונאי ושל מותג שני בשוק המוסדי, או מיזוג ביניהם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x