$
פרסום ושיווק

"רצינו לייצר גרסה הפוכה לגוגל"

המהלך השיווקי פורץ הגבולות של מיטל שירן הראל מבנק לאומי: חברת טאבולה של היזם אדם סינגולדה

כלכליסט 12:3727.04.14

מיטל שירן הראל, ראש אגף שיווק בבנק לאומי: "עולמות הפיננסים והמדיה הם שווקים שעוברים שינוי משמעותי בשנים האחרונות. לכן כשנתבקשתי לבחור את המהלך השיווקי הכי מעניין בחרתי בחברת טאבולה, העוסקת בהמלצות על תכנים ברשת".

 

 

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה: "הקמתי את טאבולה לפני כשבע שנים כי לא היה לי מה לראות בטלוויזיה. החזון היה שבמקום שאנשים יחפשו תוכן, תוכן יחפש אנשים. רצינו לייצר גרסה הפוכה לגוגל. דקה לפני שאת הולכת לחפש משהו שמעניין אותך, אני אנסה להמליץ לך עליו ואעביר לך תנועה של תכנים שאפילו לא ידעת שהם קיימים. אנו חושבים שהבנקים יהפכו בעצמם לפבלישרים, יפיקו המון תוכן, ייצרו סיפורים שאנחנו נבחר לצרוך וישתמשו בטכנולוגיה כמו של פייסבוק, טוויטר וטאבולה כדי לעזור לסיפורים האלה להגיע לאנשים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x