$
פרסום ושיווק

מליסרון השקיעה 45 מיליון שקל בקניון סירקין

במסגרת המהלך לשינוי פני הקניון ערכה הקבוצה שינוי בתמהיל החנויות; מו"מ לפתיחת סניף של מותג הילדים הבינלאומי שפוקס השיקה - דה צ'ילדרנס פלייס

אורנה יפת 19:4902.04.14

קבוצת מליסרון השקיעה 45 מיליון שקל בחידוש קניון עופר סירקין בפתח תקווה. במסגרת המהלך לשינוי פני הקניון ערכה הקבוצה שינוי בתמהיל החנויות, והוסיפה לו רשתות כגון דלתא, ללין, נעלי טו גו, טופ טן, סאקרה, גולברי, קרייזי ליין, הודיס, צומת ספרים, בודי שופ, וקרביץ. אלה התווספו לחנויות האופנה ולרשתות שכבר פועלות בקניון.

 

קניון סירקין קניון סירקין צילום: עמית שעל

 

קניון סירקין הוא קניון שכונתי והוא מתחרה בין היתר מול קניון אבנת בפתח תקווה שאף הוא שייך לקבוצת מליסרון.

 

לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר, "שני הקניונים שלנו בעיר נמצאים בצמיחה. בסירקין הפדיונות צמחו יותר מאשר באבנת למרות שהחודשים ינואר ופברואר היו קשים בקמעונאות". לדבריו, אין בקניון מותגי אופנה בינלאומיים אך מתנהל מו"מ להכניס לקניון את מותג הילדים הבינלאומי שפוקס השיקה בארץ, דה צ'ילדרנס פלייס. "בעתיד מתוכננים לצאת מהאזור הבסיסים הצבאיים ויבנו פה בנייני מגורים ואנחנו מתאימים את הקניון לאוכלוסיה שתתווסף לשכונה".

 

רוזנבלום ציין כי מאז שידרוג מראה הקניון, שולש מספר המבקרים והוא עומד כיום על 200 אלף בחודש. בקבוצה מצפים לסיים את 2014 עם גידול של כ-20% בפדיונות החנויות הזהות. 
בטל שלח
    לכל התגובות
    x