$
פרסום ושיווק

לראשונה בישראל: מועדון צרכנות וכרטיס אשראי אוניברסיטאי

בין ההטבות המוצעות לבעלי הכרטיס שתשיק אוניברסיטת ת"א בשיתוף לאומי כארד, הנחות לכל בתי העסק הקיימים בקמפוס כמו גם למסעדות וברים בעיר. ההכנסות ישמשו לסבסוד הטבות נוספות לסטודנטים

תמר וילרפורט 12:2618.03.14

לראשונה הושק בישראל מועדון צרכנות וכרטיס אשראי המשויך לאוניברסיטה. אוניברסיטת תל אביב בשיתוף לאומי כארד הכריזו היום (ג') על הקמת מועדון TAU, המיועד לסטודנטים, סגל ההוראה ובוגרי האוניברסיטה.

החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, "נכס", תנהל את המועדון באמצעות מנהלת משותפת שתוקם ותורכב מנציגי אגודת הסטודנטים ועובדי האוניברסיטה, אשר תקבע ותעצב את ההטבות שיינתנו במסגרת המועדון. כרטיס האשראי יחליף למעשה את תעודת הסטודנט וישמש את הסטודנטים גם ככרטיס הזיהוי שלהם בקמפוס ומחוצה לו. ההרשמה למועדון תחל בתחילת השבוע הבא, והכרטיס יוענק בחינם.

 

נשיא אוניברסיטת תל אביב, יוסף קלפטר. "מדובר בצעד משמעותי" נשיא אוניברסיטת תל אביב, יוסף קלפטר. "מדובר בצעד משמעותי" צילום: רפי דלויה

 

בין ההטבות המוצעות לבעלי הכרטיס: הנחות לכל בתי העסק הקיימים בקמפוס אוניברסיטת תל אביב, כולל החניונים, והנחות משמעותיות למסעדות וברים בתל אביב. בנוסף יוענקו כל ההטבות של לאומי קארד וכרטיסי מולטי-עזריאלי. בהמשך מתכנן המועדון לייצר הנחות משמעותיות בעולם המזון. מצטרפי המועדון ייהנו ממוצר משולב וחדשני של לאומי קארד הכולל כרטיס אשראי ייחודי ומדבקת תשלום אותה מדביקים על גב המכשיר הסלולרי כך שהיא מאפשרת תשלום ללא כל צורך בנשיאה פיזית של הארנק.

 

לכל המצטרפים בשנה הראשונה יוענק מיני-טאבלט כמתנת הצטרפות בהחזר מלא (ללקוחות שעומדים במינימום מחזור חודשי). חלק מהכנסות המועדון, כתוצאה משימוש החברים בכרטיס, יונתבו ישירות בחזרה אל המועדון לצורך סבסוד הטבות נוספות לחבריו. הסטודנטים שלא יהיו מעוניינים בכרטיס האשראי יוכלו להיות חברים במועדון באמצעות כרטיס נטען או להשתמש בתעודת סטודנט רגילה.

 

בהנהלת המועדון מעריכים כי כבר בשנה הראשונה יצטרפו כ-25 אלף חברים למועדון וכי מדי שנה יצורפו כ-20 אלף נוספים. כמו כן, מדגישים בהנהלה כי ההתנהגות הצרכנית של חברי המועדון תילמד מדי חודש בחודשו באופן שיאפשר לייצר "מנופי שכנוע הולמים ורלוונטיים מול בתי עסק ולייעל את ההטבות.

 

נשיא אוניברסיטת תל-אביב, פרופ' יוסף קלפטר, בירך על היוזמה החדשה, ואמר כי "מדובר בצעד משמעותי שיקנה לחבריו יתרונות כלכליים משמעותיים, תוך שהוא מחזק את המותג של אוניברסיטת תל אביב".

 

גלעד ארדיטי, יו"ר אגודת הסטודנטים: אחת המשימות המרכזיות שאנו רואים לנגד עינינו היא חיזוק הקהילתיות באוניברסיטת תל אביב. השקת כרטיס האשראי של מועדון "TAU" הוא חלק מרכזי ביישום משימה זו, שמרכיב עיקרי בה הוא שימוש בכוח הצרכני של הקבוצה אל מול הרשתות השונות ויצירת הוזלה משמעותית בהוצאות המחייה והפנאי של הסטודנטים. אנו מאמינים כי המועדון יצור תחושת שייכות למותג של אוניברסיטת תל אביב ואגודת הסטודנטים של תל אביב ויהווה מהפכה בתחום הצרכנות בישראל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x