$
פרסום ושיווק

קריאייטיבי זה אפקטיבי: הפודל התאום שלי

איגוד בתי המחסה לכלבים במדינה וחברת המזון לבעלי חיים Pedigree, הגדירו לעצמם יעד שאפתני: להעלות משמעותית את הביקוש לאימוץ כלבים. התוצאה: אפליקצייה שמאפשרת לבחור את הכלב שהכי דומה לך

ניב חורש וזיו קורן 08:3125.02.14

100 אלף כלבים באוסטרליה המתינו בבתי מחסה לאימוץ. המתנה מתסכלת, בעיקר לאור העובדה שכמות האנשים המעוניינים לאמץ כלב היתה קטנה בהרבה, ושהסוף הנוראי של כלב שלא נמצא לו בית הוא הרדמה. איגוד בתי המחסה לכלבים במדינה וחברת המזון לבעלי חיים Pedigree, הגדירו לעצמם יעד שאפתני: להעלות משמעותית את הביקוש לאימוץ כלבים.

 

התובנה שממנה יצאו לדרך היתה שקיימת ירידה בכמות המבקרים בבתי המחסה, הנובעת מכך שביקור כזה נתפס כלא נעים. כדי להתמודד עם הבעיה הם החליטו ליצור פלטפורמה שבה מוצגים כל הכלבים המחכים לאימוץ ושמאפשרת לבחור את הכלב שלך ישירות באמצעות האינטרנט.

 

הלקוח: איגוד בתי המחסה לכלבים באוסטרליה / משרד הפרסום: WHYBIN/TBWA GROUP Sydney הלקוח: איגוד בתי המחסה לכלבים באוסטרליה / משרד הפרסום: WHYBIN/TBWA GROUP Sydney

 

תובנה נוספת היתה שכלבים הופכים עם השנים להיות דומים לבעליהם, ועל בסיסה יצרו רעיון מבריק ­אפליקציית Dog-A-Like, המאפשרת לאנשים למצוא כלב שדומה להם. כל מה שצריך זה להעלות תמונה של הפנים שלך ולבקש מהאפליקציה למצוא, באמצעות אלגוריתמים, כלבים שנראים כמוך. אחרי שראית כמה אתה והכלב דומים נוצר חיבור רגשי, שמקשה עליך להשאיר אותו בבית המחסה. הפעילות שנוצרה בתקציב קטן עוררה באזז עצום, ויצרה גל אימוץ שהציל את חייהם של עשרות אלפי כלבים.

 

בשורה התחתונה:

  • בעקבות המהלך יותר מ־2,200 כלבים אומצו מדי חודש
  • כמות האימוצים עברה את היעד ב־36%
  • האפליקציה הגיעה למקום הראשון בהורדות באוסטרליה

 

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x