שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

רשת נקנסת בחצי מיליון שקל על תוכן שיווקי ב"אקס פקטור"

הרשות השנייה קנסה את זכיינית ערוץ 2 בין השאר על כך שבמהלך תוכניות אקס פקטור נרשמה חשיפה פרסומית החורגת מגדר הסביר לקוקה-קולה

אופיר דור 17:2515.01.14

הרשות השנייה קבעה היום קנס כולל של 552 אלף שקל לזכיינית ערוץ 2 רשת לגבי התוכנית "אקס פקטור", ששידורה הסתיים אתמול. הסנקציות נקבעו עקב הפרות שונות שהיו במהלך שידור התוכנית בחודשים אוקטובר-דצמבר.

בין היתר נקנסת רשת על חריגה מזמן הפרסום המותר בפריים טיים העומד על 40 דקות בשעות 24:00-20:00. כמו כן במהלך תוכניות אקס פרטור נרשמה חשיפה פרסומית החורגת מגדר הסביר לחברת קוקה-קולה, שבאה לידי ביטוי בין השאר בהצגת כוסות המזוהות עם חברת קוקה-קולה ושילוב גרפי של המתמודדים בתוך בקבוק קוקה-קולה.

 

הזוכה באקס פקטור, רוז פוסטנס הזוכה באקס פקטור, רוז פוסטנס צילום: יובל חן

 

מהרשות השנייה נמסר כי היא רואה בהפרות אלו "הטעייה בוטה של ציבור הצופים והפרה של החוק וכללי הרשות השנייה שהזכיינים מחויבים לפעול על פיהם. הדבר חמור יותר לאור העובדה כי הרשות הזהירה את רשת עוד בטרם עליית התוכנית לשידור מפני חריגות ושיתופי פעולה אסורים עם חברות מסחריות, שבאים לידי ביטוי בתוכן התוכניות. הרשות תמשיך לפעול בנחרצות תוך הטלת סנקציות כספיות גבוהות על הזכיינים שיפרו את הוראות החוק והכללים".

 

תגובת רשת: "קיבלנו לפי שלוש שעות את החלטת הרשות בעניין. בכוונתנו לערער על החלטה זו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x