• תפריט
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

שטראוס החליפה המילוי בשוקולד - והעלתה המחיר ב-60%

אחרי ש"איבדה" את בני הנוער ל"קליק" של יוניליוור ול"קינדר בואנו" שמייבאת ליימן שליסל, תשיק שטראוס שוקולד פרה במילוי חדש. המחיר מזנק

נורית קדוש 16:0223.10.13

בשטראוס מגייסים את מותג השוקולד "פרה" להחיות את חטיפי השוקולד הוותיקים, "טעמי" ו"טורטית". זאת בנסיון להתמודד עם הנתונים לפיהם מחזיק חטיף טורטית בנתח שוק של 6.25% בלבד משוק החטיפים וטעמי ב-9.5% בלבד משוק החטיפים (ינואר-ספטמבר 2012 - סטורנקסט).

 

ל"כלכליסט" נודע כי החברה תשיק שוקולד פרה במילוי קרם בטעם טורטית ושוקולד פרה במילוי קרם בטעם טעמי שמחירם יעמוד על 8 שקלים ל- 100 גרם. מחיר הגבוה ב-80% ממחיר שוקולד פרה רגיל ו-63% ממחיר שוקולד פרה במילוי. 

 

 שוקולד הפרה בטעמי "טעמי" ו"טורטית" שוקולד הפרה בטעמי "טעמי" ו"טורטית"

 

הבעיה עימה מבקשים להתמודד בשטראוס במהלך זה נוגעת להיעדר מודעות והעדפה של דור הצרכנים הצעיר, לחטיפים

הותיקים. זאת נוכח החלטה שהתקבלה בעבר שלא לתמוך שיווקית בחטיפי השוקולד של עלית, למעט פסק זמן.

 

ההחלטה לחדול מתמיכה שיווקית במותגים אלו, הביאה לכך שבני הנוער והילדים, שלא נחשפו למותגים, מעדיפים על פני חטיפי עלית את חטיפי השוקולד של קינדר בואנו שמשווקת ליימן שליסל ואת חטיפי קליק של יוניליוור.

 

עוד במסגרת המהלך, משיקה החברה שוקולד פרה בטעם בזוקה. במקרה זה, הופחת משקל המוצר ל- 95 גרם והמחיר בדומה לשאר השוקולדים בסדרה עומד על 8 שקלים. השקת טעמי החורף של הפרה כוללת עוד שוקולד פרה בטעם נס קפה. מותג שנמתח לאחרונה גם לקטגורית העוגות של עלית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x