$
פרסום ושיווק

התייקרות ראשונה אחרי החגים: דיפלומט מעלה מחירים

חברת ההפצה הגדולה בישראל הודיעה כי תייקר 7 ממוצריה ב-6%, בהם מיונז וחרדל היינץ, עוגיות מילקה וטובלרון. בכיר בענף: אין הצדקה להתייקרות, לא תאושר לפני 2014

נורית קדוש 19:2315.09.13

רגע אחרי שיסתיימו מבצעי ההנחות לחגים ברשתות השיווק, צפויה העלאת מחירים ראשונה בתקופה הנוכחית. בימים האחרונים הודיעה חברת דיפלומט שבשליטת נועם וימן לקמעונאים כי מיד לאחר החגים תבצע העלאת בשיעור של כ-6% במחירי שבעה מהמוצרים אותם היא מייבאת או מפיצה. המוצרים הצפויים להתייקר על פי הודעת דיפלומט הם: מיונז וחרדל היינץ, חרדל דיז'ון, חומץ בלסמי ג'קובזי, עוגיות מילקה וכן שוקולד טובלרון וקוטדור.

 

מדובר בהעלאת מחיר המתבצעת כשנה וחצי לאחר ההתייקרות הקודמת של חלק ממוצרי החברה. באפריל 2012, ביצעה דיפלומט העלאת מחירים, במסגרתה העלתה את מחירי מיונז היינץ ב-10%, את מחירי שיבולת השועל מתוצרת QUAKER ב-5% ואת מחירי מוצרי הטונה של סטארקיסט ב-5%-15%.

 

נועם וימן, הבעלים של דיפלומט נועם וימן, הבעלים של דיפלומט צילום: יוני רייף

 

ברשתות השיווק התקבלה בקשתה של דיפלומט בשבוע שעבר, אך לא כל הקמעונאים צפויים לאשרה באופן מיידי. "אין כרגע הסבר שמצדיק העלאת מחירים כזו ולכן היא לא תאושר בקרוב. להערכתי, לפני 2014, דיפלומט לא תקבל את אישור הקמעונאים להעלאת מחיר". טען בכיר בענף.

 

דיפלומט הינה לחברת ההפצה הגדולה בישראל, הכוללת גם יחידות עסקיות בקפריסין, גיאורגיה ודרום אפריקה. בישראל מחזיקה החברה מרכז לוגיסטי המשתרע על 28 אלף מ"ר באמצעותו מופצים כל מוצרי חברת פרוקטר אנד גמבל, קראפ, סטארקיסט, היינץ, קיקומן, מאיר בייגל ועוד. לאחרונה קיבלה דיפלומט גם את הפצת מוצרי חברת קלוגס. חטיבת הקוסמטיקה מפיצה מותגים מובילים ובהם מותגי בישום מבית טיירי מוגלר ומוצרי הקוסמטיקה של קרלינס.

 

מדיפלומט לא נמסרה תגובה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x