פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

מנגו תתחרה בקסטרו עם 15 חנויות לילדים

הרשת תפתח בשנה הקרובה שש חנויות בישראל בהשקעה של 5 מיליון שקל, רובן כ"חנות בתוך חנות". כניסת מנגו לקטגוריה תיעשה במקביל לכניסת רשת דה צ'ילדרנס פלייס שתובא על ידי פוקס

אורנה יפת 08:3112.09.13

אחרי כניסתה הסוערת של קסטרו לשוק אופנת הילדים עם הרשת החדשה שהקימה, נחשפת גם תוכניתה של רשת מנגו הספרדית לכניסה לתחום. ל"כלכליסט" נודע כי בכוונת החברה לפתוח בישראל 15 חנויות אופנת ילדים בסך הכל, שש מתוכן ייפתחו במהלך 2014 בהשקעה של 5 מיליון שקל. מרבית החנויות יפעלו בקונספט של חנות בתוך חנות, אך הרשת תפעיל גם חנויות עצמאיות.  

כפי שנחשף בתחילת השנה ב"כלכליסט", מנגו תשיק בישראל קו בגדים המיועד לילדים בגילי 3–12 תחת השם מנגו קידס, ובין השאר תתחרה במותג הספרדי זארה המפעיל בישראל גם מחלקות מיוחדות לילדים. כניסת מנגו לקטגוריה תיעשה במקביל לכניסתו לישראל של מותג ילדים חדש נוסף, דה צ'ילדרנס פלייס, שאת הזיכיון לו קיבלה קבוצת פוקס.

 

מנגו, רשת אופנה מנגו, רשת אופנה צילום: אריאל בשור

 

לפני שבועיים נכנסה גם קסטרו לשוק הילדים ופתחה מאז 26 חנויות ילדים בתוך חנויות קיימות של קסטרו. "כל שוק הילדים יהיה מרחץ דמים", מעריך אחד הקמעונאים בענף האופנה. "דה צ'ילדרנס פלייס הוא מותג עם מחירים זולים כמו H&M, והתחרות בקטגוריה תהיה קשה מאוד".

 

 

עוד נודע כי בחודש הבא תפתח מנגו חנות חדשה בקניון איילון על שטחה של חנות שקם אלקטריק שעברה למיקום אחר בקניון. החנות ברמת גן תיפתח על שטח של 400 מ"ר ובהשקעה כספית של 2.5 מיליון שקל. חנות זו תכלול בשלב ראשון את מותג הנשים של מנגו ובתחילת השנה הבאה ייכנס אליה גם מותג הילדים. חנויות מנגו פועלות על שטחי מסחר ממוצעים של 250 מ"ר, ובאלביט אופנה - חברה־בת של אלביט הדמיה, בעלת הזיכיון למותג מנגו - פועלים בימים אלה להרחבת שטחי המסחר בחלק מהחנויות הקיימות ולאיתור שטחי מסחר של 400 מ"ר לחנויות חדשות. במהלך השנה הקרובה צפויה הרשת לפתוח ארבע חנויות חדשות של אופנת נשים.

 

בעתיד מתכננת הזכיינית בישראל להשיק את קולקציית ההלבשה התחתונה של המותג מספרד שתושק בעולם ב־2014. החברה גם עתידה להשיק בעולם ובשלב מאוחר יותר גם בישראל קולקציית ספורט של המותג וקולקציות לנשים מבוגרות.

 

בתוך כך פרסמה אלביט הדמיה לפני כשבוע את תוצאותיה הכספיות, שמהן עולה כי מנגו אופנה עברה לרווח נקי חיובי ברבעון השני של השנה. ההכנסות מהפעילות הקמעונאית הסתכמו ברבעון השני של 2013 ב־37 מיליון שקל לעומת 32 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקרו מעלייה במכירות החנויות הזהות של מנגו, שמונה כיום 28 חנויות. הרווח הנקי של מנגו אופנה ברבעון עמד על 1.6 מיליון שקל, אחרי שבשנים האחרונות הציגה החברה הפסדים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x