$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

גולף תתחיל למכור בגדי ספורט

קבוצת האופנה גם תייצר מותג פרטי לאחת מרשתות הספורט. במקביל שוקלת הקבוצה להקים רשת ספורט

נורית קדוש 08:2709.07.13

קבוצת גולף מנסה לשפר את הרווחיות באמצעות כניסה לאופנת הספורט. בשבועות האחרונים נערכת הקבוצה לשיווק קולקציית ספורט ייעודית לנשים ברשת אינטימה שבבעלותה, ובקרוב תימכר גם קולקציית ספורט לגברים ברשת גולף. במקביל תייצר גולף מותג פרטי לאחת מרשתות הספורט. אם כל המהלך יצליח, תבחן הקבוצה הקמה של רשת ספורט ייעודית משלה. לדברי מנכ"לית גולף אילנה קאופמן, "כולם סביבי מתאמנים בחדרי כושר. זו הפכה להיות קטגוריה עצומה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה".

מנכ"לית גולף אילנה קאופמן. "קטגוריה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה" מנכ"לית גולף אילנה קאופמן. "קטגוריה שאנחנו חייבים להיות חלק ממנה" צילום: צביקה טישלר

 

תחום אופנת הספורט מגלגל, על פי הערכות, חצי מיליארד שקל בשנה. התחום נחשב לכזה שנהנה משיעורי רווחיות גבוהים, משום שהוא מבוסס על מוצרים שנתפסים כבעלי ערך מוסף לצרכן ונמכרים במחירים גבוהים יחסית. כניסת גולף לתחום עשויה לשפר את רווחיות הקבוצה, שרשמה תוצאות כספיות מוצלחות ברבעון הראשון של השנה. הכנסות החברה גדלו ב־13.5% ל־174 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2013, לעומת 153 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד והרווח התפעולי זינק ב־113% ל־19.8 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של 9.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

 

מהלך נוסף שנבחן בקבוצה הוא קולקציות אופנה לעולם הרכב. "קיבלנו פנייה מחברת מכוניות להשיק קולקציה משותפת במסגרת מותג הרכב שבבעלותה, ואנחנו שוקלים זאת ברצינות", אומרת קאופמן. "זו הצעה מעניינת, ובעולם יש שיתופי פעולה בין חברות אופנה ליצרני רכב שמניבים מהלכים יוצאי דופן". כדוגמה לדברים מציינת קאופמן את קולקציית השעונים המשותפת ל־IWC ולמרצדס, את מותג האופנה לה קוק ספורטיף שיצר קו עבור משתתפי הטור דה פרנס ואת חברת האופנה mc Gregor שיצרה קולקציה משותפת עם פורמולה 1.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x