שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בקשה לאישור ייצוגית נגד רשת המשקפיים קרולינה למקה

לקוח של הרשת טוען כי היא מטעה צרכנים לחשוב שמקורה בברלין, אף שהיא מראש העין

זוהר שחר לוי ואורנה יפת 08:4809.05.13
רשת המשקפיים קרולינה למקה מפרסמת את עצמה כמותג ברלינאי, אף שמשרדיה בראש העין והיא מייבאת את המשקפיים מסין - כך טוען לקוח של הרשת בבקשה לאישור תובענה ייצוגית נגדה בגובה של 15 מיליון שקל.

 

בבקשה טוען האיש, און משה, כי רק לאחר שרכש משקפיים של המותג בקניון רננים ברעננה התבררה לו זהותה האמיתית של הרשת. לדבריו, התנהלות זו מהווה מצג שווא של הרשת כלפי לקוחותיה ומטעה אותם לחשוב כי מקור הרשת בבירה הגרמנית, אף ש"אין כל קשר בין המשקפיים של הרשת לבין ברלין בפרט, או אירופה בכלל".

 

משקפי שמש של קרולינה למקה משקפי שמש של קרולינה למקה צילום: אלון שפרנסקי

 

על פי הבקשה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין דן אשכנזי ודיקלה ברנס ממשרד דן אשכנזי ושות', "מעבר למילה BERLIN בשם המותג, שגם מופיעה בהבלטה על כל אריזותיו, המשיבה גם מפליגה בפרסומיה בשבחי עיר זו כבירת אופנה עולמית, מפנה באתר האינטרנט שלה לעמוד הסוקר את אווירת הקדמה והאופנתיות של העיר ברלין, ומובן שהצרכן מקבל את הרושם החד־משמעי שיש למוצרי המשיבה קשר הדוק לעיר זו".

 

מחברת קרולינה למקה נמסר בתגובה: "העיר ברלין מייצגת את מקורות ההשראה העיצוביים של המעצבת הגרמנייה קרולינה למקה. כתב התביעה טרם הגיע לידינו. לכשיתקבל, נגיב בהתאם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x