$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: לא כל הנוצץ זהב

תסתכלו טוב בתמונה, זאת לא באמת מחרוזת פנינים, אלא תפוחים. בריגוס, אחת מחברות כריית הזהב הגדולות בקנדה, יצאה בקמפיין תרומה לקהילה של חלוקת מזון למשפחות נזקקות

עודד קרמר 10:0117.01.13

תסתכלו טוב בתמונה, זאת לא באמת מחרוזת פנינים. זה אמנם נראה ככה, אבל זה לא. אם לא הסתכלתם מקרוב, רוב הסיכויים שהצלחתם לפספס את העובדה שמדובר בתפוחים. האנושיות שלנו מגיעה עם תיק של מוגבלויות. אחת מהן היא הנטייה שלנו להתבלבל. לראות דבר אחד ולחשוב שאנחנו רואים דבר אחר.

 

מוצר: קמפיין חלוקת מזון לנזקקים של חברת הזהב Brigus Gold; סוכנות: MT&L / National; מדינה: קנדה מוצר: קמפיין חלוקת מזון לנזקקים של חברת הזהב Brigus Gold; סוכנות: MT&L / National; מדינה: קנדה

 

ובדיוק על זה המודעה מדברת. בריגוס, אחת מחברות כריית הזהב הגדולות בקנדה, יצאה לקראת כריסמס בקמפיין תרומה לקהילה של חלוקת מזון למשפחות נזקקות. המשפט שמופיע למטה אומר: "אף פעם אסור לבלבל בין צרכים לבין מותרות". כי עם כל הכבוד לתכשיטים, מה שחשוב באמת אלה הצרכים של אלו שאין להם מה לאכול.

 

וגם אם תכשיטים זה המקצוע שלך, אסור לך להתבלבל.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x