$
פרסום ושיווק

מנכ"ל קסטרו על התחרות מול זארה ו-H&M: "אנחנו לא בקרב אלא במלחמה ארוכה"

גבי רוטר התייחס גם להשקעה של המותג בתחום הדיגיטל: "עד לפני שלוש שנים שילמנו עד 280 אלף דולר להפקת סרטים והיום מדברים על עשרות אלפי שקלים בודדים להפקת סרטון בדיגיטל"

אורנה יפת 16:4606.01.13

רשת האופנה קסטרו תרחיב את פעילותה במגזר הערבי. גבי רוטר, מנכ"ל משותף בחברה אמר כי הרשת צפויה לפתוח בקרוב חנות בנצרת מול כנסיית הבשורה. חנות זו תתווסף לחנות קסטרו בביג פאשן נצרת. בנוסף, הצהיר רוטר כי הרשת תפתח גם חנות דגל באום אל פאחם, אם כי פתיחה זו לא תהיה בטווח הקרוב. הדברים נאמרו בכנס "כל מותג והסיפור שלו", של הפורום לחדשנות בשיווק, בשיתוף עם הפקולטה לניהול באוניברסיטה תל אביב.

 

גבי רוטר גבי רוטר צילום: עמית שעל

 

רוטר דיבר על ההשקעה של המותג בתחום הדיגיטל שהגיעה לשיאה הבוקר עם השקת אתר מכירות של המותג בהשקעה של 3 מיליון שקל. "עד לפני שלוש שנים שילמנו עד 280 אלף דולר על הפקת סרטים והיום מדברים על עשרות אלפי שקלים בודדים להפקת סרטון בדיגיטל, והאפקטיביות גבוהה אם כי קשה למדוד אותה". כך רוטר.

 

לדבריו, כיום הצרכן הוא הרבה יותר מעורב, והשימוש במדיה דיגיטלית שינה את המודלים העסקיים של החברות. "הצרכן בעבר היה פסיבי וכפינו עליו לצרוך את הפרסומת. היום הצרכן אקטיבי ומעורב ויודע לצרוך את התוכן לבדו. כשעלינו עם הפרסומת של יעל אבקסיס ב 1993, אנשים נכנסו לטלוויזיה כדי לראות פרסומות. היום זה שונה. האפקטיביות של פרסומות בטלוויזיה היא לא כמו בעבר. כל המודלים העסקיים שעבדו עד היום בעולם הפרסום והתקשורת הטלויזיונית והעיתונאית, עוברים רביזיה. העולם השתנה".

 

רוטר דיבר על התחרות בענף האופנה ואמר, "יש פה רשתות אופנה שמתחילות את העונה במבצעים והצרכן רק צריך לבחור באיזה שלב של מבצעים הוא עושה את הקניה. שוק האופנה נמצא בתחרות גבוהה ויש בו הרבה מבצעים, לכן צריך בשוק הזה בידול מובהק. קסטרו, יחסית לזארה ו-H&M היא חברה קטנה. הן מגלגלות מחזור של למעלה מ-13 ביליון יורו ביחד. קסטרו גלגלה בשנת 2011 מחזור של 650 מיליון שקל, ואנחנו צריכים להתמודד עם מותגי ענק שמגיעים לארץ במטרה לכבוש את השוק. אבל אנחנו לא מדברים על הישרדות. אנחנו לא בקרב אלא במלחמה ארוכה".

 

Get taxi גם בניו יורק

 

"בפברואר תושק אפליקציית Get taxi בניו יורק. אנחנו עושים בימים אלה פיילוט ונשיק קליפ פרסומת לקראת ההשקה בניו יורק. כיום האפליקציה קיימת בישראל, לונדון, מוסקבה וסנט פטרסבורג". כך אמר נמרוד מאי, סמנכ"ל שיווק "גט טקסי", במסגרת הכנס של הפורום לחדשנות בשיווק.

 

גט טקסי היא אפליקציה סלולרית להזמנת מוניות. לדברי מאי, בכל שניה מקבלת החברה הזמנה למונית. "גייסנו למעלה מ-30 מיליון דולר, יש לנו למעלה מחצי מיליון לקוחות עסקיים ואנחנו התחנה הגדולה ביותר עם קרוב ל-800 מוניות בישראל ו-3,000 מוניות בעולם שמהוות גם מדיה על גלגלים".  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x