$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: חטיפה נעימה

המודעה מנסה לגרום לקהל האוסטרלי להעדיף את הבירה המקומית על פני הבירות שמגיעות מעבר לים. והיא עושה את זה באלגנטיות וחן ועם הומור עצמי מעולה

עודד קרמר 10:1703.01.13

אני מאוד אוהב פרסומות לבירה. הרבה יותר, אגב, ממה שאני אוהב לשתות בירה. אני יכול לתת בשליפה לפחות עשרה קמפיינים מבריקים של מבשלות בירה בעולם. ויש לזה הסבר - מצד אחד אלכוהול, מצד שני באחוז נמוך. בירה היא קלילה, קרה, כיפית וחברותית. הרבה יותר קל לפרסם מוצרים כיפיים.

 

לקוח: מבשלת הבירה Zierholz; משרד הפרסום: גריי קנברה; מדינה: אוסטרליה לקוח: מבשלת הבירה Zierholz; משרד הפרסום: גריי קנברה; מדינה: אוסטרליה

 

הגדולה של המודעה הזאת היא לא במה שיש, אלא במה שאין. היא אמנם בטון וסטייל משעשעים, כמו שמקובל בתחום, אבל היא עושה משהו שלא מקובל לעשות - היא לא מראה את הצרכן. אין כאן אנשים שנהנים מהבירה, אין כאן שמחת חיים מתפרצת, אין כאן בחורה סקסית. יש כאן התמקדות בבירה עצמה. וגם כאן לקחו את זה לקצה. לא מדברים על טעם נפלא, לא על מראה מפתה, אלא רק על דבר אחד - שזאת בירה "מכאן".

 

המודעה מנסה לגרום לקהל האוסטרלי להעדיף את הבירה המקומית על פני הבירות שמגיעות מעבר לים, שמי יודע מה עברו בדרך. והיא עושה את זה באלגנטיות וחן ועם הומור עצמי מעולה. כל כך מעולה, עד שבא לך לשתות את מה שהאנשים שחשבו על הקונספט, שתו. ונראה לי שדי ברור איזו בירה הם שתו.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

בטל שלח
    לכל התגובות
    x