$
קמפיין עולמי

קמפיין עולמי: שלא ייגמר

מודעה היא טובה לא רק בגלל מה שיש בה. לפעמים מה שחשוב הוא תובנה אחת ברורה שמהדהדת - אסור שהמוצר ייגמר ברגע הלא נכון

עודד קרמר 09:5311.10.12

לקוח: Santher | סוכנות: Talent, São Paulo | מדינה: ברזיל

 

מודעה היא טובה לא תמיד בגלל מה שיש בה. לפעמים היא טובה בגלל מה שאין בה, כמו במקרה הזה. אין פה שום התייחסות למוצר (נייר טואלט), לאיכות הבלתי מתפשרת שלו, לשעות ההנדסה הרבות שהושקעו בו, לתחושה שהוא נותן לך. כלום.

 

שום התייחסות למוצר שום התייחסות למוצר

 

זאת גם לא מודעת הארד־סייל עצבנית. אף אחד לא אומר לך: "אתה חייב לקנות את זה כי זה ישפר לך את החיים". ממש לא. יש פה בדיוק ההפך. אין פה שום דיבור על היתרונות של המוצר, על העדיפות שלו לעומת המתחרים או על המחיר האטרקטיבי שאתם חייבים להשיג, מהר מהר לפני שייגמר.

 

למעשה יש פה רק דבר אחד, שאי אפשר לנצח אותו: תובנה אחת ברורה ומהדהדת - לפעמים, הדבר היחיד שחשוב לך במוצר זה שהוא לא ייגמר בדיוק ברגע הלא הנכון.

 

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון

בטל שלח
    לכל התגובות
    x