שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט": פוקס במגעים להבאת רשת ניו יורקר לארץ

נציגי הרשת, שפונה לקהל יעד של צעירים עד גיל 35 ומפעילה 950 חנויות, יגיעו בימים הקרובים לישראל - לבחינת מיקומים

אורנה יפת 22:1428.07.12

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים של קבוצת פוקס, בדרך להבאת רשת אופנה נוספת לישראל - ניו יורקר הגרמנית. ל"כלכליסט" נודע כי ויזל שב בסוף השבוע מגרמניה, שם נועד עם נציגי הרשת. נציגי החברה הבינלאומית צפויים להגיע לישראל בימים הקרובים כדי לבחון את שוק הקמעונאות המקומי ואת המיקומים הפוטנציאליים לחנויות המותג. החברה צפויה לפתוח בישראל רשת חנויות באמצעות קבוצת פוקס.

 

ניו יורקר היא רשת אופנה גדולה שמפעילה כ-950 חנויות ב־32 מדינות, רובן במערב ובמזרח אירופה, אך גם בקזחסטן, בסעודיה ובדובאי. קבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל מפעילה בישראל ובחו"ל את רשת האופנה פוקס ואת רשת הטיפוח ללין, שותפה ברשתות האופנה בילבונג וסאקס, מפעילה את רשת כלי הבית המקומית פוקס הום ובשנה האחרונה היא גם זכיינית של ענקית האופנה האמריקאית אמריקן איגל. בפברואר השנה פתחה פוקס נציגות רשמית לאמריקן איגל בישראל.

 

חנות של ניו יורקר בפראג. מחזור המכירות של הרשת עומד על 3 מיליארד דולר בשנה חנות של ניו יורקר בפראג. מחזור המכירות של הרשת עומד על 3 מיליארד דולר בשנה

 

זו אינה הפעם הראשונה שבה נציגי ניו יורקר מבקרים בארץ ושוקלים לפתוח בה נציגות לרשת. ב־2009, כשנה לפני פרוץ גל רשתות האופנה הבינלאומיות בישראל שהחל עם פתיחת הסניף הראשון של H&M בארץ, ביקרו נציגי ניו יורקר בקניונים של קבוצת עזריאלי בישראל ובחנו פתיחת סניפים ככל הנראה עצמאית (שלא באמצעות זכיין). כעת נפתח עבור הרשת חלון הזדמנויות קונקרטי להרחיב את עסקיה למזרח התיכון, וזאת באמצעות קבוצת פוקס.

 

חנויות ניו יורקר מתאפיינות בשטחי ענק של כ־1,000 מ"ר לחנות, בדומה לקונספט של H&M ו־Forever 21, וכמותן הרשת פונה לקהל יעד של צעירים עד גיל 35 שמחפש פריטים אופנתיים במחירים נוחים ובמבצעים עמוקים לאורך כל השנה. בישראל, מטבע הדברים, הרשת עשויה להתחרות בשתי ענקיות אלה על קהל היעד, אך גם על שטחי מסחר גדולים במיקומים מרכזיים בקניונים המובילים. כמו כן, לא מן הנמנע שתכרסם גם במכירות אמריקן איגל של פוקס.

הרשת מוכרת בגדים תחת המותג ניו יורקר, ותחת תתי־המותגים Smog, Amisu, Fishbone וכן Censord להלבשה תחתונה.

 

תחת מותג הרשת נמכרים גם בגדי ים, אופנת ספורט, תיקים, תכשיטים ומוצרי טיפוח לנשים ולגברים כגון בשמים, דאודורנטים, קרמים וסבונים. המחירים הזולים ברשת אופייניים לכל קשת הפריטים, וכך לדוגמה מתומחרת חולצת ספורט ב־6.95 יורו (כ־35 שקל), נעלי סניקרס ב־14.95 יורו (כ־75 שקל), חזיות ב־12.95 יורו (כ־65 שקל), ועוד. חנויות הרשת באירופה ממוקמות במרכזי קניות המתאפיינים בשטחי מסחר גדולים, בתמהיל אטרקטיבי ובתנועת קונים ערה. כמו כן, הרשת נחשבת למפרסמת גדולה בכל המדינות שבהן היא פועלת, בכל אמצעי המדיה.

 

לוגיסטיקה יעילה

 

מטה רשת ניו יורקר נמצא בבראונשוויג, כ־200 ק"מ מערבית לברלין, ומנוהל על ידי הבעלים והמייסד פרידריך קנאפ. חנות הרשת הראשונה נפתחה כחנות ג'ינסים ב־1971 בצפון גרמניה, ומאז התפתחה לתחומים נוספים ולפריסה בכל אירופה. החברה מעסיקה כ־16 אלף עובדים. בשנים האחרונות הרשת נמצאת במגמת התרחבות אינטנסיבית, שבמסגרתה פתחה סניפים באסיה ובמדינות סעודיה ודובאי כאמור, באמצעות הענקת זיכיון לגוף מקומי בכל מדינה. החברה דוגלת בניהול רזה ובלוגיסטיקה יעילה, ומחפשת שותפים עסקיים בעלי הצלחה מוכחת בארצם.

 

רשת פוקס מחזיקה 157 חנויות בארץ, שכוללות בגדי נשים, גברים וילדים, ו־252 חנויות בנקודות מכירה בחו"ל. כמו כן היא מחזיקה בישראל 76 חנויות של רשת חנויות הטיפוח ומוצרי האווירה ללין, ו־12 בחו"ל. כמו כן הקבוצה מפעילה 18 חנויות של רשת כלי הבית פוקס הום, 14 חנויות של מותג האופנה סאקס ו־29 חנויות של בילבונג - רשת חנויות בגדי נוער וגולשים. מאז פברואר פתחה קבוצת פוקס 12 חנויות של המותג האמריקאי אמריקן איגל.

 

מקבוצת פוקס לא התקבלה תגובה לידיעה.

 

ניו יורקר

מנכ"ל ובעלים: פרידריך קנאפ

חנויות: כ-950, הראשונה נפתחה בגרמניה ב־1971

מחזור מכירות מוערך: 3 מיליארד דולר בשנה

מספר עובדים: 16,000

בטל שלח
    לכל התגובות
    x