$
קצרים

אסתי גינזבורג תמשיך להוביל את הקמפיין של תכשיטי מילר

הדוגמנית תהיה הפרזנטורית של הרשת גם בשנה הקרובה. עבור הקמפיין תקבל גינזבורג כ-80 אלף דולר

כתב כלכליסט 09:3524.05.12

אסתי גינזבורג נבחרה שוב להוביל את קמפיין מותג תכשיטי היוקרה Miller לשנה הקרובה. עבור הקמפיין תקבל גינזבורג כ-80,000 דולר ובנוסף אוסף תכשיטים אותם תבחר בעצמה.

 

במסגרת הקמפיין תציג גינזבורג את קולקציות Miller וקולקציות המותגים הבינלאומיים הנמכרים בבלעדיות ברשת.

 

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום 'ברוקנר נטע יער', יכלול שילוט חוצות, פרסום בעיתונות, באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק של החברה.

 

חיים מילר, מנכ"ל ובעלי הרשת מסר: "אסתי גינזבורג מייצגת בעינינו את ההצלחה הישראלית בעולם, זוהרת, עכשווית, בינלאומית ועם זאת ישראלית, אשר מגלמת את ערכי המותג, לפיכך נבחרה שוב להוביל את קמפיין מילר"

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x