$
פרסום ושיווק

שטראוס חילקה מחדש את התקציב - וגיתם יצא בלי כלום

אדלר קיבל את תקציב המחלבות, שלמור אבנון עמיחי Y&R הצליח להשאיר אצלו את את יוטבתה, יד מרדכי והחטיפים המלוחים. תנובה נפרדה מגיתם על רקע ההתמודדות שלו על שטראוס

שלי פריצקר 13:5314.05.12

המפרסמת הגדולה במשק שטראוס הגיעה להכרעה בנוגע לחלק המטופל בשלמור אבנון עמיחי Y&R: אדלר חומסקי קיבל את תקציב המחלבות, בנוסף לתמי 4 שבו הוא מטפל כיום. המשרד יטפל מעתה במותגים היוקרתיים כמו מילקי, דנונה ועוד וקיבל תוספת משמעותית לפעילות הכספית של המשרד.

 

עוד הוחלט

כי באומן בר ריבנאי שמטפל בקפה והממתקים של עלית יטפל גם בקטגוריית הסלטים של שטראוס. שלמור רושם הישג בכך שהצליח להשאיר אצלו את הטיפול במותגים יוטבתה, יד מרדכי, אנרג'י וקטגוריית המלוחים של החברה הכוללת את תפוצ'יפס, דוריטוס ושוש.

 

היקף תקציב שטראוס המטופל בשלמור עמד על כ-15 מיליון דולר ב-2011. בחברת המזון החליטו לבחון מחדש את ההתקשרות עם המשרד לאור המשבר המלוה את המשרד מאז עזיבת המייסדים לאחר שמכרו ל-Y&R העולמית ונטישת הלקוחות בעקבותיהם.

 

לאחר כל השינויים מי שיצא בלי כלום הוא גיתם BBDO. המשרד ניסה לקבל חלק מתקציב שטראוס ובעקבות כך החליטה המתחרה תנובה להפסיק את ההתקשרות עם גיתם אחרי 15 שנה.

 

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס, הודה למשרדי הפרסום שמלווים את שטראוס שנים האחרונות וציין כי הוא "מברך את המשרדים שקיבלו על עצמם לטפל בקטגוריות פעילת נוספות של החברה בישראל".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x