$
פרסום ושיווק

שטראוס צפויה להכריע בקרוב: אדלר חומסקי או גיתם BBDO

מדובר בהעברת נתח התקציב המטופל כיום בשלמור אבנון עמיחי Y&R

שלי פריצקר 12:2007.05.12

שטראוס תכריע בקרוב מי יטפל בנתח מתקציב הפרסום שלה המטופל כיום בשלמור אבנון עמיחי: Y&Rגיתם BBDO או אדלר חומסקי. שני המשרדים הציגו בשבוע שעבר פרזנטציות. 

 

התקציב המדובר כולל את המותגים היוקרתיים של שטראוס כמו מילקי, סלטי אחלה, דנונה ועוד.

 

על פי נתוני

יפעת בקרת פרסום בשנת 2011 הסתכם התקציב בסך 12.8 מיליון דולר ואילו מתחילת השנה הנוכחית עמד התקציב של שטראוס על סך 3.7 מיליון דולר.

 

גיתם מטפל כיום בחלק מתקציב תנובה, המתחרה הגדולה של שטראוס, אך ייאלץ לוותר עליו במידה שייזכה. על פי ההערכות בענף נתח זה יחולק בין המשרדים המטפלים היום בתנובה – מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב.

 

כיום מטפל אדלר בנתח מתקציב שטראוס של חברת המים תמי 4 וכרגע כאמור צפוי להרחיב את שיתוף הפעולה עם החברה. עבור המשרד תהיה זו גם כניסה לתחום חברות מזון.

 

עבור שלמור מדובר במכה קשה, תקציב שטראוס היה התקציב האחרון המשמעותי במשרד לאחר שנטשו אותו בשנה האחרונה תקציבים גדולים כמו ביטוח ישיר, ישראכרט ועוד.

 

משטראוס, גיתם ואדלר חמסקי לא נמסרה תגובה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x