$
פרסום ושיווק

גרבר הולך לאיבוד

אסם מוחקת את מותג המחיות לתינוקות גרבר, ותשווק את אותו המוצר תחת המותג מטרנה

אורנה יפת 08:2615.02.12

אסם, בעלת השליטה במטרנה, מוחקת את המותג גרבר וממתגת את המחיות לתינוקות תחת המותג מטרנה. אסם בחרה למתג את המהלך בסלוגן: "כל המומחיות של מטרנה. כל הניסיון של גרבר". מחיות הפירות והירקות של מטרנה יעלו על המדפים כבר בחודשים הקרובים.

 

בעבר הצהירה מטרנה כי תפתח מחיות

תחת שם המותג שלה. המחיות היו צפויות להיכנס לשוק ב־2008, אך ככל הנראה התוכניות בוטלו כי נסטלה העולמית, בעלת השליטה באסם, רכשה גם את גרבר.

 

כעת, כחלק מהאסטרטגיה לחזק את המותג מטרנה, ממתגת אסם את מחיות גרבר תחת מטרנה ובהסכמת גרבר העולמית. מדובר באותו מוצר, וגרבר העולמית אף אישרה למטרנה להמשיך ולהשתמש בתמונת התינוקת המזוהה עמה על הצנצנות. בעולם ממשיכה נסטלה לשווק את המחיות תחת המותגים גרבר, נסטלה ועוד.

 

כפי שפורסם ב"כלכליסט" בשבוע שעבר, חברת ההפצה רנדי, ששיווקה עד כה את מחיות פרינוק לרשתות השיווק, איחדה את מערך ההפצה והלוגיסטיקה שלה עם חברת ההפצה גורי, שמשווקת מחיות אורגניות לתינוקות. האיחוד בין החברות נועד לחזק את כוחן מול אסם. לא מן הנמנע כי כאשר יוחלפו מחיות גרבר במטרנה, כוחה של אסם בקטגוריה יגדל עוד יותר שכן המותג מטרנה בישראל חזק יותר מגרבר.

 

מיתוג המחיות תחת מטרנה מחזק את המותג, מרחיב את הקטגוריות שבהן פועלת מטרנה, ומחזק את תדמיתה כמומחית בתחום התינוקות המציעה מגוון מוצרים. מטרנה הנה מובילת השוק בתחום תחליפי החלב לתינוקות, ומשווקת גם דייסות לתינוקות, ביסקוויטים לתינוקות וכעת גם מחיות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x