• תפריט
פרסום ושיווק

ארנון מילצ'ן יקדם הפקות מקור ישראליות בארה"ב

המפיק ההוליוודי יפעל בשיתוף פעולה עם סוכנות ADD להקמת חממת תוכן

גיל קליאן 09:0306.02.12

אחרי שהקפיא את פעילותו בערוץ 10, חוזר ארנון מילצ'ן לשוק התוכן בישראל. מילצ'ן, ישראלי לשעבר, חתם עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD הסכם להקמת "חממת תוכן" המיועדת לקידום תכנים ישראליים בארה"ב.

 

במסגרת ההסכם בין הצדדים, ענקית המדיה שבבעלות מילצ'ן, חברת ניו ריג'נסי, תשקיע

בפיתוח רעיונות שיוצרים ישראלים יציעו לחברת ADD. עוד קובע ההסכם כי ADD תיהפך לנציגה הבלעדית של מילצ'ן בישראל. הרעיונות שיגיעו לפיתוח ילוו הן על ידי אנשי ADD והן על ידי נציגים של ניו ריג'נסי - מהשלבים הראשוניים ועד לשלב ההפקה.

 

את העסקה מול מילצ'ן הובילה הדס מוזס־ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינלאומי של סוכנות התוכן והייצוג ADD. את מילצ'ן מייצגים בהסכם בתו, אלכסנדרה המשמשת סגנית נשיא בכירה בניו ריג'נסי, וכן בראד וסטון, נשיא ניו ריג'נסי. העסקה נעשתה בתיווכו של אדם ברקוביץ', מנהל מחלקת הטלוויזיה בסוכנות השחקנים האמריקאית CAA.

 

אתמול אמרה מוזס־ליכטנשטיין כי "מטרתנו המרכזית היא להביא את התוכן של יוצרים ישראלים לקהל האמריקאי. ניו ריג'נסי היא עבורנו השותף האידיאלי למטרה הזאת. מדובר מבחינתנו בשיתוף פעולה שהוא 'Win Win'לשני הצדדים".

ניו ריג'נסי הוקמה ב־1991, שנה לאחר שמילצ'ן הפיק את הסרט שובר הקופות "אשה יפה" בכיכובם של ריצ'ארד גיר וג'וליה רוברטס. את סרטי ניו ריג'נסי מפיצה מאז 1998 חברת פוקס המאה ה־20 של רופרט מרדוק. בין השתיים נחתם בשנה שעברה הסכם ארוך טווח עד 2022.

 

באמצעות ניו ריג'נסי מחזיק מילצ'ן גם ב־24.5% ממניות ערוץ 10, אך הוא אינו מזרים כסף לערוץ ואף מחפש קונה לאחזקתו.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x