$
פרסום ושיווק

מי עדן מרחיבה פעילות בתחום הקפה

החברה תציע ללקוחותיה לרכוש מכונות קפה של לוואצה ותציע גם את הקפסולות של החברה. המכונות יעלו כאלף שקל

אורנה יפת 15:3122.11.11

הקמפיין של המשרד לאיכות הסביבה לשתות מי ברז ולא מים מינרליים, ומשבר המעיינות אשר פגע בתדמית של המים המינרליים כמים טהורים, מביאים את חברות המים לחפש מנועי צמיחה חדשים.

 

במי עדן סימנו את תחום הקפה כמנוע צמיחה וממשיכים להרחיב את הפעילות בתחום. לצד החברה הבת פאוזה,
המשווקת פתרונות קפה לעסקים, נכנסת מי עדן לתחום הקפה ללקוחות הפרטיים תחת הפעילות של מי עדן. על הפלטפורמה ובסיס של מעל 100 אלף לקוחות שרשומים כמנויים שמחזיקים כדי מים בבתים, תציע החברה לאותם לקוחות לרכוש מכונות קפה של לוואצה ותציע גם את הקפסולות של החברה. פאוזה משווקת מכונות קפה ללקוח הסופי ברשת חנויות הנוחות yellow ביתוף פעולה עם לוואצה.

 

"יש לנו ניסיון של מספר שנים בשיווק קפה ללקוחות פרטיים באירופה ואנחנו מעבירים אותו כעת לישראל", אמר מיכאל רבינוביץ, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות במי עדן ישראל. "הפלטפורמה של פאוזה מותאמת ללקוחות עסקיים גדולים והפלטפורמה של מי עדן ממוקדת יותר בלקוח הפרטי. אנחנו רוצים להגיע למצב שבו אנחנו חברה של ואן סטופ שופ שנותנת מגוון פתרונות בו זמנית".

 

מי עדן רכשה לאחרונה את חברת שייקספיר קפה הבריטית, המתמחה בהפעלה ומכירה של מכונות קפה ואשר מגלגלת מחזור מכירות של מעל 8 מיליון יורו. לדברי רבינוביץ, המכונות שמי עדן תשווק יעלו לצרכן במחיר מבצע 1,099 שקל פלוס 100 קפסולות מתנה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x