$
פרסום ושיווק

לראשונה: מותג נקניקים רוסי עושה עלייה לישראל

מותג הפרימיום דימוב, המרכז 24% משוק הנקניקים במוסקבה, יגיע לישראל במסגרת שיתוף פעולה עם קיבוץ להב. מנהל השיווק: "בארץ יושקו כ-30 נקניקים ופסטרמות"

אולגה ויניאר 10:3420.11.11

20 שנה לאחר שגל עולים ממדינות חבר העמים הגיע לישראל גם הנקניק הרוסי עושה עלייה. מותג "דימוב" הפך למותג הנקניקים הרוסי הראשון המגיע לישראל. מדובר במותג פרמיום המוכר היטב לציבור הרוסי הנמכר ברשתות מובילות ברחבי המדינה. הוא הגיע לישראל במסגרת שיתוף פעולה בין חברת האם עם

קיבוץ להב.

 

מאחר והחוק הישראלי אוסר על יבוא מוצרי בשר לא כשרים, דימוב הביא לישראל טכנולוגיה של טיפול בבשר והרכב תבלינים ייחודי למוצריו והייצור בפועל מתבצע במפעלים של קיבוץ להב.

 

ואדים דימוב, איל הון רוסי ובעל השליטה בחברת האם "דימוב" הגיע לישראל להשקת המותג ואמר, כי הוא מתקשה להבחין בהבדל בין הנקניקים שיוצרו ברוסיה לבין אלה שיוצרו בישראל. במהלך מספר חודשים עבדו בישראל טכנולוגי מזון של החברה שדאגו שמוצר הסופי יתאים בטעמו למקבילה הרוסית.

 

"בהתחלה ההצעה לשיתוף הפעולה עם ישראלים נראתה לי כניסוי משעשע מאחר ולא הבנתי בכלל כיצד ניתן לייצר נקניק במדינה זו", אומר איש העסקים ומספר שלאחר סקר שוק שעשה גילה כי מדובר בפעילות עם פוטנציאל עסקי רב. "אני לא פילנטרופ", הוא מדגיש.

 

לדברי רז קדמון, מנהל השיווק של מעדני הבשר של קיבוץ להב, בארץ יושקו כ-30 נקניקים ופסטרמות מתוך כ-200 סוגי נקניקים הנמכרים ברוסיה. הוא הדגיש כי הם ימכרו במקביל לקו המוצרים הרגיל של החברה ויגדילו את הייצור של מעדני להב בכ-15%. המוצרים יימכרו בכ-400 מעדניות לא כשרות ברחבי המדינה.

 

תאגיד "דימוב" נוסד בשנת 2001 והיום מרכז 24% משוק נקניקי הפרימיום במוסקבה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x