$
פרסום ושיווק

עוד הישג למחאה: גם יוניליוור מורידה מחירים

בעקבות איומי החרם, הודיעה החברה כי תוזיל את מחיריהם של 22 מוצרים מובילים בשיעור של עד 10% באופן קבוע; יו"ר אגודת הסטודנטים בת"א: "שמחים שהחברה האזינה לקולות הציבור"

אורנה יפת 17:5310.10.11

גם יוניליוור נכנעת ללחץ הצרכנים ומורידה מחירים. החברה הודיעה היום (ב') כי תוזיל את מחירם של 22 מוצרים מובילים באופן קבוע, בשיעור של עד 10%. יוניליוור מוזילה את המחיר לקמעונאי, אך המחיר הסופי לצרכן נקבע על ידי הרשת באופן עצמאי.

 

ההודעה של יוניליוור מגיעה בעקבות איומיהם של אגודת הסטודנטים ומובילי מחאת הקוטג' כי יכריזו על חרם על מוצרי החברה באם לא תוזיל את מוצריה. המוחים דורשים הוזלה של סל מוצרי המזון ב-30%. החברה הודיעה כי היא מבצעת את המהלך בעקבות המחאה ופגישות הידברות שנערכו עם הסטודנטים.

 

יוניליוור תוזיל את מחיריהם של מרגרינה בלובנד וגולדבנג ב-6%, מיונז תלמה ב-7.5%, חרדל תלמה ב-5%, אבקת מרק דגש בטעם עוף ב-5%, קונפיטורות 778 ב-10% וסירופים ועזרי אפיה של אפיכל ב-6%. בנוסף, תמשיך החברה את מבצעי החג על דגני בוקר עד סוף השנה. יוניליוור מצפה כי הקמעונאים יוזילו את מחיר המוצרים בהתאם להוזלה שהחברה ביצעה עבורם.

 

לדברי אנג'לו טרוקיה, יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, "בתקופה האחרונה עסקנו בחיפוש אחר פתרונות אשר יקלו על הצרכנים ולכן אנו הראשונים אשר מודיעים על הורדת מחירים קבועה במוצרים אשר אינם בקטגורית מוצרי החלב. ברור לנו כי פתרון זה לא ירצה את כל הגורמים הרלוונטיים ואת כל הדרישות. עם זאת, כחברה אחראית אשר לוקחת בחשבון את מכלול השיקולים של צרכניה, עובדיה ויציבות עסקיה, אנו סבורים כי מהלך זה הנו נכון וראוי. צעד זה יכול להשפיע על הצרכן רק באופן חלקי. אנו קוראים לכלל הגורמים הרלוונטיים - לרבות רשתות השיווק והגורמים הרגולטורים, להתכנס בהקדם למציאת פתרון".

 

לדברי אורי רשטיק, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א: "אין ספק שיש עוד כברת דרך ארוכה ללכת, אבל היום הושג הישג צרכני נוסף, שמצטרף להורדות המחירים עליהן הכריזו חברות אחרות. אנו שמחים על כך שחברת יוניליוור האזינה לקולות הציבור ופעלה בתבונה כאשר היא החברה הראשונה שמורידה מחירים במוצרים אשר אינם מתחום החלב וכשלא מרחף מעליה איום".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x