$
פרסום ושיווק

אפליקציה חדשה לאיתור מבצעים

חברת טאונטאץ השיקה אפליקציה המאפשרת לאתר מבצעים במאות חנויות לפי מיקום גיאוגרפי. קניון עזריאלי בתל אביב הזמין אפליקציה ייעודית

אורנה יפת 07:5421.09.11

חברת טאונטאץ פיתחה פלטפורמה חדשנית שאולי תצליח לעשות שינוי בהרגלי הצריכה בישראל: אפליקציה למכשירי סלולר, המשווקת תחת הסלוגן "לגעת בעיר בדרך שלך", מזהה את מיקומו של נושא הטלפון ומספקת לו נתונים על מבצעים בחנויות קרובות. האפליקציה מדרגת את ההמלצות לפי שקלול של אחוזי ההנחה המוצעים, המרחק מהחנות ופופולריות המבצעים בקרב משתמשים אחרים.

 

לדברי היזמים דני בנגר ואורי קרן, "פרופיל של גבר שאוהב סליו יהיה שונה מפרופיל של משתמשת שאוהבת ניין ווסט". שירותים נוספים שנותנת האפילקציה הם ניווט לחנות הרצויה, כולל הערכת זמן הגעה ברכב או ברגל, וכן ארנק

וירטואלי שבו ניתן לתעד מבצעים מעניינים. בניגוד לאפליקציות מבוססות מיקום אחרות המשתמש אינו נדרש לדווח על מיקומו באמצעות לחצן מיוחד, מה שהופך את האפליקציה לידידותית יותר לשימוש. העדכון האוטומטי של המיקום אינו צורך כמעט אנרגיה.

 

בשלב זה מאות חנויות בכל הארץ משתפות פעולה עם האפליקציה, ובהן רשתות כמו לי קופר, סווטש, סליו, דפנה לוינסון, אימפרס וניין ווסט. "יש לנו נתונים על שימוש ראשוני שמראים כי משתמשים באפליקציה בכל הארץ", אומר בנגר. לצד העבודה הישירה מול הרשתות פיתחה החברה אפליקציה ייעודית למבצעים בקניון עזריאלי בתל אביב. שיתוף הפעולה עם קבוצת עזריאלי צפוי להתרחב לקניונים נוספים.

 

לשאלה מדוע יש צורך בחוזה נפרד עם קניון, אם ממילא חנויות רבות הפועלות בו נמצאות באפליקציה הכללית, משיב בנגר: "לקניון יש מיתוג משלו, ולאפליקציה של הקניון יש מפות קניון ותכנים שוטפים שהקניון מעביר ללקוחותיו על כל מיני השקות, אירועים ומבצעים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x