$
פרסום ושיווק

הום סנטר השיקה פיילוט לרשת מוזלת חדשה

חנות ראשונה של "הום סנטר דיל" נפתחה בפתח תקווה ומציעה מוצרים במחירים מוזלים, אך ללא מבצעים או קבלת תווי שי

גיל קליאן 13:0812.09.11

הום סנטר השיקה היום (ב') פיילוט לרשת מוזלת תחת השם "הום סנטר דיל". הרשת השיקה חנות ראשונה בפתח תקווה, והיא תרחיב את הפורמט אם אכן יוכיח את עצמו. האסטרטגיה של הרשת היא לא להציע ברשת החדשה מבצעים כמו ברשת הוותיקה, אלא לנסות ולשכנע את הצרכן כי הוא מקבל מחירים קבועים וזולים

לאורך זמן. לטענת הרשת, הסל ברשת החדשה אמור להיות זול ב-15% מהרשת הרגילה.

 

כשנשאל האם השקת רשת שכזו לא מהווה למעשה הודאה בפני הצרכן כי עד כה מכרה הרשת מוצרים במחירים יקרים, אמר מנכ"ל הום סנטר, רביב ברוקמאייר כי "יש הבדל בתמחור כי אין לנו פה מבצעים, אבל השאלה הזאת היא דילמה שגם היתה לנו כשבחרנו להשיק את הפורמט החדש. נצטרך לנהל את הפורמט בצורה חכמה - ברור שיהיו חבלי לידה, אבל נעבוד קשה כדי לצקת כאן תכנים מתאימים. אם זה יצליח נעשה מעברים והסבות גם של חנויות קיימות לפורמט דיל". במקביל טוען ברוקמאייר כי "ברשת החדשה הורדנו את המרווחים שלנו".

 

החנות החדשה הושקה בשטח של 3,200 מ"ר וכוללת תצוגות נרחבות של פרקטים ודקים, לצד מטבחים ואמבטיות. את הברגים והמסמרים, למשל, מוכרים בתפזורת ולדברי ברוקמאייר, "מכירה בתפזורת איפשרה לנו להוזיל מחירים ב-30%. בכלל, בחרנו 100 פריטים שהצרכן רגיש למחיר בהם, כמו צבע וסיליקון, ושם הוזלנו את המחיר ב-30% כדי שהצרכן באמת ירגיש שיותר זול פה". כמו כן, ברשת החדשה לא תקבל הום סנטר תווי שי. בכלל, הום סנטר מצמצמת את פעילותה בתחום תווי השי, וכפי שפורסם ב"כלכליסט" סיימה את התקשרותה עם תווי הקניה של רבוע כחול.

 

על התחרות המתגברת מצד רשתות המזון אמר ברוקמאייר כי "רשתות המזון מנסות להתמודד איתנו בחלקים הרכים של השוק כמו טקסטיל וכלי בית, אבל אנחנו מחזקים את העוגנים שמבדלים אותנו - פתרונות מקצועיים ותחומים כמו דקים, פרגולות ומטבחים. מה שינצח זה המגוון והמקצועיות, כאשר לנו בניגוד לרשתות המזון יש יתרונות בטיפול בפריטים איטיים (פריטים שמכירתם אינה מיידית או תוך ימים - ג.ק) ובייעוץ מקצועי ללקוח".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x