$
פרסום ושיווק

הום סנטר יצאה מתווי רבוע כחול

תווי השי של הרשת לחגים לא יאפשרו רכישת מתנות ברשת העשה זאת בעצמך

גיל קליאן 08:2912.09.11

מכה לרשת רבוע כחול: רשת הום סנטר הודיעה כי לא תיקח חלק מתווי הקנייה של רבוע כחול לחג הקרוב. כך נודע ל"כלכליסט". לאחר שרשת אייס המתחרה פרשה בעבר מתווי הקנייה של רבוע כחול, נותרת הרשת בעמדת נחיתות מול שופרסל לקראת תקופת החגים, משום שהתו שלה לא מציע אף רשת DIY (עשה זאת

בעצמך).

 

רשתות ה־DIY נחשבות לעוגן מרכזי בתווי הקנייה לחג, משום שהן מציעות מגוון רחב של מתנות כמו כלי בית וטקסטיל. לפי גורמים בכירים בענף, המחזור הגדול ביותר של מימושי תווי השי הוא ברשתות המזון, אך אחריהן ניצבות רשתות ה־DIY.

 

תווי השי הם מנוע מרכזי בידי רשתות השיווק להגברת מכירות בתקופת החגים ובפסח — הנחשב לחג שבו נרשם שיא מכירות המזון לאורך השנה. עם זאת, ההנחות הניתנות בתווי השי פוגעות ברווחיות הנובעת מהמכירות המוגדלות, והאפקט העיקרי של התווים בפועל הוא החלשת הרשתות הקטנות. חריגה בנוף הרשתות הקטנות היא כמעט חינם, המנסה בשנה האחרונה להשיק תו משלה, אך עד כה לא השיגה הכנסות משמעותיות מתחום זה.

 

עם או בלי קשר לנטישת רבוע כחול, באחרונה התמנה יו"ר הום סנטר אהרון מידן ליו"ר טיב טעם, המתחרה ברבוע כחול ושופרסל.

 

מחברת הום סנטר נמסר בתגובה: "אנו מאשרים כי סיימנו את ההתקשרות עם תווי השי של רבוע כחול".

מרבוע כחול לא נמסרה תגובה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x