$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט" - לקראת כניסת אמריקן איגל ו־H&M: קניון שבעת הכוכבים יעבור הרחבה ושיפוץ

הכשרת הישוב תשקיע 50 מיליון שקל בהוספת 4,500 מ"ר שטחי מסחר: "מדובר במהלך אסטרטגי שממצב את הקניון כאחד משלושת הקניונים הראשונים בישראל בפדיון למ"ר"

אורנה יפת 07:0803.08.11

קניון שבעת הכוכבים, מקבוצת הכשרת הישוב, מצטרף למגמת הרחבות הקניונים ומשקיע 50 מיליון שקל בשיפוץ ובהוספת 4,500 מ"ר של שטחי מסחר - כך נודע ל"כלכליסט".

 

מטרת השיפוץ היא הכנסת מותגי אופנה בינלאומיים. כחלק מהמהלך ייבנה מתחם חדש של 1,000 מ"ר, שיאכלס חנות של רשת אמריקן איגל שתיכנס לארץ בתחילת 2012. נוסף לרשת זו תיכנס לקניון גם H&M, שעבורה פונו 1,600 מ"ר - בין היתר על חשבון שטחה של חנות הצעצועים ביג טויס שיצאה מהקניון. חנות H&M בשבעת הכוכבים תהיה החנות היחידה של הרשת שתפעל בשבת. לפני כמה חודשים נכנס לקניון גם מותג אופנת הצעירים הבינלאומי ברשקה.

 

קניון שבעת הכוכבים בהרצליה קניון שבעת הכוכבים בהרצליה צילום: עמית שעל

 

כדי לפנות מקום למותגים הבינלאומיים זזו ממקומן גם חנויות אופיס דיפו, שקם אלקטריק, טאוור רקורדס ומרחבים (זכיין של ריקושט). אלו יירדו לקומה מינוס 1 בקניון, שם יתפרסו על פני 2,000 מ"ר חדשים שנבנים כעת. החנויות בקומה זו צפויות להיפתח מחדש לקראת סוף אוגוסט.

 

נוסף על כך נבנית בקניון קומה שלישית חדשה שתוקדש כולה לחדר כושר של גרייט שייפ, שיוקם במקום ויתפרס על 1,500 מ"ר.

 

במהלך זה קניון שבעת הכוכבים שם את עצמו בשורה הראשונה עם הקניונים המובילים שבהם נפתחו חנויות אופנה של מותגים בינלאומיים. יתרה מכך: המהלך פותח חזית ישירה מול קניון רמת אביב - שגם בו חתמה קבוצת פוקס על חוזה לפתיחת חנות אמריקן איגל, ולשם נכנסה בעבר גם ברשקה.

 

"מדובר במהלך אסטרטגי שממצב את הקניון כאחד משלושת הקניונים הראשונים בישראל בפדיון למ"ר - אחרי רמת אביב ולפני עזריאלי תל אביב", אומר זיו שחורי, מנהל חטיבת הקניונים של הכשרת הישוב ומנכ"ל הקניון. "בנוסף, בפתיחת חנויות האופנה הבינלאומיות אנחנו מכוונים לקהל של צעירים, שיתווסף למשפחות שמהוות כיום את הקהל העיקרי של הקניון".

 

קניון שבעת הכוכבים משתרע על שטח של 22 אלף מ"ר. הפדיון הממוצע בחנויות הקניון, כולל חנויות עוגן, עמד בחודש יוני האחרון על 3,028 שקל למ"ר. העוגנים בקניון הם סניף של רשת השיווק מגה בעיר, הום סנטר, באולינג ובתי הקולנוע, שתופסים שטח של 8,000 מ"ר ומורידים את הפדיון הממוצע. הפדיון למ"ר של חנויות האופנה לבדן עומד על 7,000 שקל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x