קצרים

תקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול עובר למקאן אריקסון

בתחילת השבוע נחשף ב"כלכליסט" כי הרשות ביקשה להעניק את התקציב למשרד הפרסום "לעומק התודעה" המקורב לדובר הוותיק שלה שמאי גולן

תומר אביטל 11:1402.06.11

מקאן אריקסון זכה בתקציב הפרסום של הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול. כפי שנחשף ב"כלכליסט", הרשות ביקשה תחילה להעניק את מכרז הפרסום לחברה המקורבת לדובר הוותיק שלה שמאי גולן. בינואר השנה פרסמה הרשות בראשות יאיר גלר הצעות למתן שירותי פרסום והסברה בנושאי הסמים והאלכוהול. הזוכה

ייהנה ממסגרת תקציבית שעשויה להגיע עד לכ־6 מיליון שקל.

 

ברשות החליטו בתחילה לבחור במשרד הפרסום "לעומק התודעה". מדובר במשרד שנוסד בשנת 2002 ומספק שירותי פרסום, אינטראקטיב וקידום מכירות למגוון לקוחות. בעלי החברה היו עד לאחרונה גם שותפים בבעלות של חברה נוספת - שמאי גולן יחסי ציבור בע"מ. גולן הוא יחצ"ן ותיק שמשמש כדובר הרשות למלחמה בסמים זה 14 שנה.

 

לאחר פירוק השותפות זכתה "לעומק התודעה" במכרז. אולם סוגיית השותפות בין משרד הפרסום "לעומק התודעה" לשמאי עלתה ברשות ולכן הוחלט לבחון מחדש את ההחלטה. כעת, החליטה ועדת המכרזים של הרשות לבחור במשרד הפרסום מקאן אריקסון כדי שיספק את שרותי הפרסום וההסברה בשנתיים הבאות.

 

הבעלים של "לעומק התודעה" און גולדשטיין וזיו פופלבסקי התבטאו בעבר כי "בשעה שוועדת המכרזים של הרשות דנה בהצעות כבר לא היה לנו חלק בשותפות עם גולן. אין ולא היה כל ניגוד אינטרסים. הזכייה שלנו נעשתה על בסיס שיקולים מקצועיים בלבד".

 

גולן הסביר כי "הנושא נבדק על ידי היועצים המשפטיים ונמצא תקין. ובכל זאת כדי למנוע לזות שפתיים החליטה ועדת המכרזים של הרשות לבחון מחדש את הצעות המשרדים המשתתפים במכרז על ידי צוות מקצועי, ללא כל מעורבות או השתתפות שלי, וכך נעשה".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x