כלל ביטוח משיקה סדרת מערכונים מקורית שתעלה באינטרנט
במהלך השקת הסדרה החדשה שנקראת "הכללים"תשקיע קבוצת כלל כמיליון שקלים
10:06
22.05.11
כלל ביטוח יוצאת במהלך תקשורתי חדש של מיתוג בידורי ומשיקה את סדרת "הכללים" - סדרה מקורית של מערכונים שתועלה באינטרנט ותציג בדרך הומוריסטית מגוון מצבים קומיים בחיי היום-יום. תחת הסלוגן "הכללים - לכל רגע בחיים יש כלל". בהשקת הסדרה החדשה תשקיע קבוצת כלל כמיליון שקלים.
הסרטונים, באורך שבין 1.5 דקות ל – 3 דקות, מציגים מצבים מוכרים מהחיים , המציעים התבוננות קומית ושנונה על סיטואציות יומיומיות. פרקי הסדרה, שנוצרו על-ידי טל ברמן ואולפני הרצליה, ישודרו החל מה- 22 במאי, ויחתמו בכלל משתנה למצב והכלל שהוצג בסרטון.


