שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מרחק נגיעה

ההכחשה היא אחד ממנגנוני ההגנה הפסיכולוגיים המאפשרים לנו לנהל חיים שפויים פחות או יותר . זה בדיוק מה שעשו הפרסומאים של המותג סניטול בסדרת המודעות שהכינו

יגאל שמיר 12:2327.04.11

"לעולם אל תזלזל בכוחה של הכחשה", אומר המתבגר ריקי וויטס על אביו בסרט "אמריקן ביוטי". האב, כך מתברר, יודע כי בנו מעורב בעסקי הסמים בבית הספר, אבל מעדיף להעלים עין.

 

ההכחשה היא אחד ממנגנוני ההגנה הפסיכולוגיים המאפשרים לנו לנהל חיים שפויים פחות או יותר - החל מהרגע שבו אנחנו נולדים ועד הרגע שבו מגיע פרסומאי נבזי ומקלקל לנו הכל. זה בדיוק מה שעשו הפרסומאים של המותג סניטול בסדרת המודעות האפקטיבית, שהכינו לג'ל האנטי־בקטריאלי של החברה. היוצרים מזכירים לנו באיזו קלות יכולות ידיים לא נקיות להעביר חיידקים ובקטריות. בדוגמה שלפניכם מופיעה סיטואציה שצולמה בשירותים ציבוריים, בעוד שמודעות אחרות מתקיפות אותנו עם אצבעות באוזניים, חיטוטים באף ועוד מיני הברקות מעוררות מחשבה. הרציונל: אם אתה לוחץ יד לא נקייה, זה כמו לגעת במה שאותה יד נגעה לפני רגע. איכס. "לך תדע איפה הידיים שלו היו קודם", סבתא שלי היתה אומרת על מוכר הפלאפל ברמת גן כשהיה מעסה את הכדורים בין אצבעותיו השמנוניות. אז היתה לנו רק הכחשה, היום יש לנו גם ג'ל אנטי־בקטריאלי שקוף. הגענו למשהו.

 

הלקוח: סניטול, ג'ל לניקוי ידיים. המדינה: הודו. משרד הפרסום: מקאן הודו הלקוח: סניטול, ג'ל לניקוי ידיים. המדינה: הודו. משרד הפרסום: מקאן הודו

 

הלקוח: סניטול, ג'ל לניקוי ידיים. המדינה: הודו. משרד הפרסום: מקאן הודו

 

הכותב הוא שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן־נטלר־סמסונוב

בטל שלח
    לכל התגובות
    x